کد خبر: ۷۰۳۱۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

حادثه در پله‌برقی یک مادر و فرزند را مجروح کرد

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در ساعت حدود ۹ و نیم شب گذشته، یک مادر ۲۹ ساله و فرزند ۵ ساله‌اش با گیر کردن انگشتان پا بر روی پله برقی خیابان احمدآباد به سمت سه‌راه راهنمایی مجروح شدند.
حادثه در پله‌برقی یک مادر و فرزند را مجروح کرد
آفتاب‌‌نیوز :

محسن رحیمی عنبران درخصوص این حادثه اظهار کرد: زمانی که همکاران ما به محل حادثه رسیدند، مادر پایش را رها کرده و مشکل جدی برایش ایجاد نشده، اما کفش و نوک انگشتان کودک گیر کرده بوده است و مردم همگی در تلاش برای آزاد سازی پای کودک بودند. همکاران آتش‌نشانی محیط را متفرق می‌کنند و با استفاده از جک هیدرولیکی تیغه‌های پله را کمی باز و پای کودک را آزاد کردند.

وی افزود: انگشت‌های پای کودک کمی پارگی داشته که تکنیسین‌های اورژانس بدون فوت وقت او را به همراه مادرش به بیمارستان منتقل کردند.

رحیمی در مورد دلیل این حادثه بیان کرد: مشخص نیست که حادثه چگونه اتفاق افتاده که آیا ایراد از پله برقی یا سهل‌انگاری خود افراد بوده است؛ باتوجه به اینکه در آن محل دوربین مداربسته وجود داشته، از این طریق احتمال تشخیص دلیل آن وجود دارد.

همجنین به گفته محمد علیشاهی، مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد از آنجایی که جراحت از ناحیه نوک انگشتان پا بوده و آسیب جدی وارد نشده است، وضعیت جسمانی کودک مشکل جدی ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین