کد خبر: ۷۰۳۱۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴

امام جمعه قزوین: حوزه علمیه هیچ گاه نباید وارد بازی‌های حزبی شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین حفظ نگاه پدرانه از سوی روحانیون را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: حوزه علمیه نباید هیچگاه وارد بازی‌های حزبی نشود چرا که ورود به این عرصه برای حوزه‌ها بسیار خطرناک است.
امام جمعه قزوین: حوزه علمیه هیچ گاه نباید وارد بازی‌های حزبی شود
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز سه شنبه در دیدار اعضای جامعه روحانیت مبارز استان قزوین با وی اظهار داشت: نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین گفت: هجرت از وضعیت انفعال به وضعیت فعال از سوی تمام جامعه روحانیت ضروری است، همانطور که مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌ها فعالانه حضور دارند ما نیز باید به تبعیت از ایشان فعالانه در تمام عرصه‌ها حضور پیدا کنیم و سرباز واقعی رهبری باشیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: حفظ هویت استان قزوین موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، تحقیرآمیز است که تنها بخشنامه‌ای عمل کنیم و منشأ اراده نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: اثرگذاری در مشارکت حداکثری موضوع بسیار مهمی است و همه تلاش‌ها باید به این مهم ختم شود که جامعه ایمانی و خدایی شود و با این نیت کارها را پیش برده و پای کار باشیم و همه برای اهل ذکر بودن جامعه تلاش کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید الگوی سیاسی و اجتماعی ارایه دهیم، افزود: اگر وحدت در تمام عرصه‌ها توحیدی باشد، اختلاف پیش نمی‌آید و با وحدت و یکپارچگی به نتایجی دست می‌یابیم که رضایت خدای متعال و منافع مردم تضمین شود.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: همراهی روحانیت و مردم بسیار حایز اهمیت است، همانطور که روحانیت در مبارزات انقلابی و دفاع مقدس پیشگام جامعه حرکت کرد، امروز نیز در کنش‌ها و واکنش‌های سیاسی باید همراه و دلسوز مردم گام بردارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین