کد خبر: ۷۰۳۱۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

امروز در بورس چه گذشت؟

شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات تا رقم یک میلیون و ۲۶۷ هزار واحد افزایش یافته بود در ساعات میانی و پایانی روندی نزولی به خود گرفت و تا رقم یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد کاهش یافت.
امروز در بورس چه گذشت؟
آفتاب‌‌نیوز :

در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۱۹۳۴ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۶۰۶ واحد کاهش یافت و رقم ۴۳۸ هزار و ۳۷۰ واحد را ثبت کرد.

معامله گران این بازار ۴۰۹ هزار معامله به ارزش ۵۵ هزار و ۸۱۳ میلیارد ریال انجام دادند. معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم با سه واحد کاهش در رقم ۱۷ هزار و ۹۱۶ واحد ایستاد. در این بازار ۱۰۰ هزار معامله انجام شد که ۷۹۰۲ میلیارد ریال ارزش داشت. هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، تولید نیروی برق دماوند و گروه توسعه مالی مهر آیندگان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین