کد خبر: ۷۰۳۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

نحوه برگزاری امتحانات امسال چگونه است؟

وزیر آموزش و پرورش نحوه برگزاری امتحانات امسال را تشریح کرد.
نحوه برگزاری امتحانات امسال چگونه است؟
آفتاب‌‌نیوز :

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه ۱۴۰۰ را تشریح کرد و گفت: برخی از آزمون‌ها در سال‌های گذشته مانند پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری بوده است، و وزارت آموزش و پرورش همچنان خواستار برگزاری آزمون حضوری این دوره‌ها است، چون اگر خللی در این آزمون ایجاد شود حقوق دانش آموزان تضییع می‌شود.

او ادامه داد: هر آزمونی اجازه داشته باشیم حضوری برگزار شود، ترجیح می‌دهیم آزمون هماهنگ و حضوری برگزار شود مگر اینکه در آن زمان با محدودیت‌های کرونایی مواجه شویم که در آن زمان از روش‌های غیر حضوری استفاده خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: آموزش و پرورش در پایه‌های نهم و دوازدهم موافق حضور دانش آموزان در جلسه امتحانات است مگر اینکه وضعیت کرونایی کشور این اجازه را به ما ندهد.

حاجی میرزایی در خصوص مشکلات برخی فرهنگیان که از طریق دانش‌سرا جذب آموزش و پرورش شدند نیز گفت: برای برخی همکاران که از مسیر دانش‌سرا وارد آموزش و پرورش شده‌اند مشکلاتی به وجود آمده است، ما نه شاکی هستیم نه داور سازمان بازنشستگی شکایت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از طریق معاونت حقوقی وزارت در حال پیگیری موضوع هستیم و تمام تلاش‌ها برای رفع مشکلات آنان به کار گرفته شده است و امیدواریم به زودی این مشکل حل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین