کد خبر: ۷۰۳۵۴۹
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران؛

به خاطر ندانم کاری و سهم‌خواهی مرا می‌زنند!

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران دلیل حملات شدید بعد از انتخابش به این سِمت را «سهم‌خواهی» و «ندانم کاری» منتقدان دانست!
به خاطر ندانم کاری و سهم‌خواهی مرا می‌زنند!
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران، انتقادات زیادی از او و فدراسیون فوتبال صورت گرفت؛ تا جایی که حتی فراکسیون ورزش مجلس هم وارد کار شد و تذکراتی جدی به فدراسیون بابت این انتخاب داد.

با وجود تمام انتقادات، خورشیدی همچنان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران باقی مانده و به گفته خودش، چند روزی است کارش را در این تیم آغاز کرده است.

خورشیدی در تازه‌ترین گفتگوی خود ضمن اشاره به سوابق و مدارکش در فوتبال، به حملات منتقدان در روزهای گذشته پرداخت و گفت: رسانه‌های آن طرف آب که مرا می‌زنند. من بچه این مملکت و بچه مسلمان هستم ولی این‌طرفی ها هم مرا می‌زنند؛ آن هم به خاطر یکسری جناح بندی ها، سهم خواهی ها و ندانم کاری‌ها!

وی درباره اینکه آیا با کسی مشکلی دارد که از انتخابش به عنوان سرپرست تیم ملی انتقاد می‌شود؟ تاکید کرد: کسی با من مشکلی ندارد. کسانی که با من آشنا هستند می‌دانند اهل تعامل هستم و مشکلی با هیچکس ندارم. آدمی نیستم با کسی خصومت داشته باشم. آنها هدف اولشان این است فدراسیون و فوتبال ایران را بزنند. اینها دلشان برای نتیجه گیری تیم ملی هم می تپد. یک عده می‌گویند همه می‌زنند ما هم بزنیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران که با رادیو ایران گفتگو کرده است، افزود: قبل از من یک سری آدم‌ها سرپرست تیم ملی بودند. آنها از جنس ورزش نبودند ولی آب از آب تکان نخورد. همه عزیز ما هستند و زحمت کشیدند و بهترین عملکرد را داشتند ولی در قرآن هم آمده است «بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ»؛ به کدامین گناه که نکرده باید کشته شود؟

خورشیدی گفت: اگر قرار است این‌طور باشد چرا آنها (سرپرستان سابق تیم ملی) را نکوبیدند؟ کسانی که یک سابقه ورزشی هم نداشتند؟ چرا هیچکس به آنها چیزی نگفت؟ این نشان می‌دهد -انتقاد از من- غرض ورزی است. استدعا می‌کنم به خاطر تیم ملی بگذارند کار کنیم. دو روز است کارم را شروع کرده‌ام. جلساتی با آقای خراطی داشتیم. هدفمان صعود تیم ملی به جام جهانی است. اگر تیم ملی به جام جهانی برود تمام مردم ایران شاد می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین