کد خبر: ۷۰۳۶۵۷
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

آغاز سفارش اینترنتی کتب درسی از فردا

ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ از فردا، (یکشنبه، بیست و دوم فروردین ماه) آغاز می شود.
آغاز سفارش اینترنتی کتب درسی از فردا
آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌های تحصیلی و رشته‌ها از ۲۲ فروردین ماه آغاز می‌شود و ثبت نام پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از ۶ تیرماه خواهد بود.

بر این اساس برای گروه میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) تا ۲۲ خرداد ماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز تا ۱۶شهریور ماه این امکان دیده شده است.

همچنین از ۱۲ تیرماه امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات فراهم است. در این زمان، خانواده‌هایی که فرزندشان از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل شده و یا تغییر رشته داشته باشند، می توانند اطلاعات را ویرایش کنند.

قیمت خرید کتاب‌های درسی با میانگین ۲۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل در پایه‌های مختلف این کتاب‌ها در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت. برای پایه‌های تحصیلی ابتدایی بیشترین قیمت ۴۲۵۰۰ در هفتم تا نهم ۶۴۵۰۰ و در پایه‌های تحصیلی دهم تا دوازدهم در رشته ریاضی مبلغ ۸۸۷۰۰ و در رشته علوم تجربی ۸۴۲۰۰ تومان خواهد بود.

امکان ثبت نام با کد ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش آموز به شرط قبولی در آن پایه تحصیلی فراهم است و پرداختها به صورت اینترنتی و تنها از طریق سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com انجام خواهد شد.

جدول زمانبندی ثبت سفارش کتب درسی را نیز می توانید در ادامه مشاهده کنید:

آغاز سفارش اینترنتی کتب درسی از فردا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین