کد خبر: ۷۰۳۶۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
تبلیغات

حکم اعدام حمید صفت + بیوگرافی

فعالیت‌های خوانندگی حمید صفت از دوران راهنمایی با الگوبرداری از افرادی مانند فیفتی سنت و امینم استارت خورد. البته ناگفته نماند که شروع این عرصه‌ی هیجان‌انگیز برای این خواننده به همراه پسردایی‌اش علی رهرو وارد فاز عملیاتی شد. دقیقاً آنجایی که این دو هنرمند به ساخت یک موزیک ویدئو رپ مشغول شدند. همچنین این خواننده انگیزه‌اش از انتخاب سبک رپ برای ادامه فعالیتش را نزدیک بودن آن به روحیه‌اش عنوان کرد.
حکم اعدام حمید صفت + بیوگرافی
آفتاب‌‌نیوز :

حمید صفت از جمله خوانندگان کشورمان است که در هجدهمین روز از مرداد سال ۷۲ در تهران متولد شد. این خواننده که خیلی زود در بین جوانان شناخته شد، به صورت غیرمجاز و اصطلاحاً زیرزمینی فعالیت خود را پیش گرفت و در سبک رپ آهنگ‌های زیادی را منتشر کرد. این خواننده‌ی دهه‌ی هفتادی خود را یاغی موسیقی می‌داند که البته بعد از یک دعوای تمام عیار خانوادگی مسیر زندگی‌اش از خوانندگی به زندان تغییر پیدا کرد.

این خواننده در محله‌ی شمس آباد تهران بزرگ شد و به نقل از ایشان مادرش صدای بسیار دلنشینی دارد و خواهرش نیز در رشته کارگردانی مشغول به فعالیت است. حمید صفت موفقیت‌های خود را در عرصه خوانندگی مدیون تلاش‌های خواهرش می‌داند که حتی برای ساخت کلیپ نیز از وی کمک می‌گرفته است. حمید صفت یک برادر نیز دارد که در ایران نیست و گفته می‌شود در آمریکا به زندگی مشغول است.

شروع فعالیت خوانندگی حمید صفت

فعالیت‌های خوانندگی آقای صفت از دوران راهنمایی با الگوبرداری از افرادی مانند فیفتی سنت و امینم استارت خورد. البته ناگفته نماند که شروع این عرصه‌ی هیجان‌انگیز برای این خواننده به همراه پسردایی‌اش علی رهرو وارد فاز عملیاتی شد. دقیقاً آنجایی که این دو هنرمند به ساخت یک موزیک ویدئو رپ مشغول شدند. همچنین این خواننده انگیزه‌اش از انتخاب سبک رپ برای ادامه فعالیتش را نزدیک بودن آن به روحیه‌اش عنوان کرد.

گفتنی است که حمید صفت پس از چند دوره فعالیت به صورت انفرادی و منتشر کردن ترانه‌های رپ تصمیم به تشکیل یک گروه چند نفره گرفت که در نهایت موفق به تأسیس گروهی به نام زد و بند شد. ناگفته نماند که لقب این خواننده در ابتدای فعالیت‌اش حمید ابتکار بود که بعد‌ها با مشورت با هم‌گروهی‌هایش تصمیم گرفت که همان نام و فامیل خودش را برند کند که در حال حاضر نیز موفق به انجام آن شده است.

اوج محبوبیت حمید صفت

طبیعتاً هر خواننده‌ای که به اوج شهرت می‌رسد، از تک آهنگ‌هایی شروع کرده است که شاید فکرش را هم نمی‌کرده است که به پله‌ای برای بالا رفتنش تبدیل شود. این اتفاق برای این خواننده‌ی رپ کشورمان نیز رخ داد و حمید صفت با انتشار یک آهنگ دو صدایی بنام «ببخش» که همکاری مشترکش با دیگر خواننده معروف ایران یعنی امیرعباس گلاب بوده است، به محبوبیت خاصی دست یافت.

البته منتقدان این خواننده، محبوبیت بوجود آمده برای آقای صفت را به همکاری‌اش با امیرعباس گلاب ربط دادند، اما این خواننده خیلی زود با انتشار آهنگ «چ» به صورت کاملاً مستقل خود را به اثبات رساند و در میان علاقمندان به رپ نیز معروف شد.

حکم اعدام حمید صفت + بیوگرافی

علاقه به چمران

همانطور که در ابتدای این مقاله عرض شد، این خواننده علاقه‌ی خاصی به یاغی بودن دارد و اگر موزیک ویدئوی منتشر شده حمید صفت به نام «چ» را مشاهده کرده باشید متوجه استایل چریکی آن خواهید شد. این خواننده در توضیح انتشار این موزیک ویدئو عنوان کرد: همیشه آدم‌های بزرگی مانند دکتر چمران را دوست داشتم و از آن‌ها درس‌های خوبی گرفتم، البته ناگفته نماند که بیشتر، چریکی بودن این شخصیت به دلم نشست که به همین خاطر موزیک ویدئوام را بر همین اساس ترتیب دادم. آقای صفت اگر چه یاغی بودن را دوست دارد و در کودکی از هیچ شری فروگذار نکرده است، اما معتقد است که به هیچ عنوان احمق نبوده و همیشه علاقه داشته است که کارش را با سیاست تمام پیش ببرد.

علاقه‌مندی‌های صفت

از جمله علاقمندی‌های این خواننده می‌توان به بازیگری و البته کارگردانی اشاره کرد. با توجه به اینکه خواهر حمید صفت نیز به این شغل مشغول است، تأثیر بیشتری در علاقمندی این خواننده گذاشته است. طبق اعلام آقای صفت در آینده نه چندان دور فیلم کوتاهی نیز منتشر خواهد کرد که البته مشخص نیست که در چه حوزه‌ای باشد. این خواننده‌ی رپ در حوزه مد نیز مشغول به فعالیت بوده که در واقع بعنوان مدلینگ در یکی از فروشگاه‌ها مشغول به کار بوده است که به دلیل علاقه‌ی بسیار شدید به رپ و خوانندگی آن را کنار گذاشته است.

ورزش نیز یکی دیگر از مواردی است که این خواننده به صورت جدی آن را دنبال می‌کند. به نقل از حمید صفت طبق نظر مربی‌اش به صورت روزانه بدن‌سازی انجام می‌دهد که از این اتفاق نیز بسیار خرسند است. گفته می‌شود فوتبال نیز از دیگر حوزه‌هایی است که این خواننده آن را به صورت جدی پیگیری می‌کند، البته هنوز مشخص نشده است که وی طرفدار کدام تیم فوتبال پایتخت است.

داستان قتل همسر مادر

اگر از طرفداران این خواننده رپ هستید، حتماً می‌دانید که پدر و مادر حمید در کودکی از یکدیگر جدا شده‌اند و مادر این خواننده زمانی که وی ۱۲ سال داشت برای بار دوم ازدواج و برای مدتی نیز به آلمان کوچ کرد. اما زمانی که حمید صفت متوجه بدرفتاری‌های همسر مادرش با وی شد دست به کاری زد تا این خواننده از مسیر اصلی‌اش دور شود.

در مورخه ۲۲ مرداد ۹۶ خبری مبنی بر قتل همسر مادر آقای صفت منتشر شد که اهالی هنر مخصوصاً طرفدارانش را شوکه کرد. در بررسی‌ها مشخص شد که قاتل ناپدری، خودِ حمید صفت بوده است. زمانی که ناپدری حمید در بیمارستان بستری بود و بعد از تلاش ناموفق کادر پزشکی برای احیای وی، حمید صفت؛ بلافاصله خود را به کلانتری معرفی کرد و این موضوع باعث شد تا به مدت ۱ سال در زندان رجایی شهر بازداشت شود.

حکم اعدام حمید صفت + بیوگرافی

آزادی یا اعدام

درست یکسال بعد و با بررسی‌های پزشکی قانونی مشخص شد که ۵۰ درصد علت کشته شدن همسر مادر حمید صفت مشکلات قلبی بوده است که به این ترتیب به این خواننده اجازه داده شد تا با یک وثیقه‌ی سنگین از زندان مرخص شود. با این حال هنوز خبر‌های ضد و نقیضی در این رابطه به گوش می‌رسد چرا که برخی از منابع خبری خبر از صادر شدن حکم اعدام این خواننده می‌دهند که البته هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است.

دانلود موزیک‌های حمید صفت در سایت تک موزیک

با توجه به آنچه که در این مقاله گفته شد، اگر علاقه به دانلود آهنگ یا موزیک ویدئو‌های این خواننده رپ دارید، می‌توانید از سایت «تک موزیک» استفاده کنید. همچنین انتشار هر گونه خبر در خصوص آزادی یا تأیید حکم اعدام حمید صفت را نیز می‌توانید از این سایت پیگیری نمایید. برای دسترسی راحت‌تر به آهنگ‌های این خواننده می‌توانید از امکان جستجو در سایت بهره ببرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
1
2
از خانواده مرحوم تقاضا داریم در تصمیم خود تجدید نظر کنند و با توجه به حق دادخواهی و قصاص
خواهشمندیم خطای این جوان را ببخشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
ببخش
محمد
|
Germany
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
سلام.اقای صفت یک شخصیت عالی دارد ودراکثر اهنگهاش از بدبخیهای خودش وجوانان هم سن وسال خودش تعریف کرده است از محضر دادگاه محترم تقاضاداریم ایشان را ببخشند چون قتل عمد نیست واین یک حادثه بوده است لاخیر اگر غیر از این باشد واقعا متاسفیم به سازمان قضایی کشور که عمیقا ودقیقا درمورد این شخص وناپدریش تحقیق به عمل نیاورده است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین