کد خبر: ۷۰۳۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

نزاع طایفه‌ای در چرام/ ۲ نفر کشته شدند

دادستان شهر چرام از کشته شدن ۲ نفر طی درگیری در این شهر خبر داد.
نزاع طایفه‌ای در چرام/ ۲ نفر کشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

«ساجد صدری» در تشریح این خبر اظهار کرد: از اواخر وقت جمعه شب درگیری مسلحانه‌ی طایفه ای در شهر چرام شروع شد که طی این درگیری ۲ نفر کشته و تعدادی زخمی شدند.

وی گفت: نیروهای انتظامی برای کنترل اوضاع در صحنه حضور دارند.

به گفته شاهدان عینی تا لحظه مخابره این خبر درگیری همچنان ادامه دارد و صدای تیراندازی در شهر چرام به گوش می رسد.

 دستگیری یکی از قاتلان

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از نزاع مسلحانه منجر به قتل در شهرستان چرام خبر داد و گفت: یکی از قاتلین کمتر از ۳ ساعت پس از وقوع قتل حین خروج از شهرستان دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در سطح شهرستان چرام بلافاصله ماموران انتظامی آن فرماندهی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که یک دستگاه خودروی پژو پارس بعد از جشن عروسی به دلایلی نامعلوم از مسیر جاده واژگون که درتعاقب آن تعدادی از طرفین حاضر در صحنه با هم درگیر که متاسفانه بر اثر این درگیری، دو نفر با اسلحه گرم کشته شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه این درگیری متاسفانه در اقدامی احساسی و غیر قانونی تعدادی از منازل بستگان قاتلین به آتش کشیده شد که موضوع تحت پیگیری است و یکی از قاتلین کمتر از ۳ساعت پس از وقوع قتل حین خروج از شهرستان توسط پلیس دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دیگر قاتل فراری و سایر منازعین و هنجارشکنان در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: بحمدالله با حضور مقتدرانه پلیس شهرستان و اعزام اکیپ‌هایی از ماموران ویژه شهرستان های تابعه و مرکز استان به سرپرستی جانشین انتظامی استان به شهرستان چرام، امنیت در منطقه برقرار است.

فرمانده انتظامی استان تاکید داشت: علی رغم هشدار ها مبنی بر عدم استفاده از سلاح، متاسفانه باز هم شاهد استفاده از سلاح در مراسمات هستیم که گاهاً منجر به وقوع حوادث تأسف باری می‌شود که شایسته است با فرهنگ‌سازی همه جانبه از تداوم این رسم نادرست که تاکنون بسیاری از خانواده‌ها را داغدار کرده است،جلوگیری کرد.

مصطفایی در پایان ضمن هشدار به افرادی که از قانون تخطی می کنند، خاطرنشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند، به صورت قاطع و قانونی برخورد بعمل خواهد آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین