کد خبر: ۷۰۳۹۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
در رقابت‌های گزینشی کشتی المپیک

یونس امامی صاحب مدال طلا شد

یونس امامی صاحب مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک قاره آسیا در قزاقستان شد و امیر محمد یزدانی نیز به مدال نقره رسید.
یونس امامی صاحب مدال طلا شد
آفتاب‌‌نیوز :

مسابقات کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا از صبح امروز (یکشنبه ۲۲ فروردین ماه) در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول در مقابل علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر منگ حجی جان از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

امامی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ساندیپ مان از هند را از پیش رو برداشت و ضمن حضور در دیدار فینال، سهمیه المپیک را نیز کسب کرد. وی در دیدار فینال با توجه به حضور نیافتن بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی های آسیایی از ازبکستان به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم محمد عبدالکریم از کویت را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد حاجی محمد علی کشتی گیر روسی الاصل بحرین گذشت و ضمن کسب سهمیه المپیک راهی دیدار فینال شد. یزدانی در فینال با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ مغلوب ارنظر آکماتالیف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین