کد خبر: ۷۰۳۹۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
شورای هماهنگی تبلیغات تهران:

درخواست رژه خودرویی روز قدس به ستاد کرونا داده شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به منظور برگزاری روز جهانی قدس و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی حاکم بر استان تهران، در خواست رژه خودرویی در این روز به ستاد کرونا داده شده است.
درخواست رژه خودرویی روز قدس به ستاد کرونا داده شد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز یکشنبه در نخستین جلسه هماهنگی بزرگداشت روز جهانی قدس که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: تمامی مردم و مسوولان نسبت به برگزاری مراسم انقلاب و تجلیل از مناسبت‌های انقلابی وظایفی بر عهده دارند که باید به این وظایف به درستی عمل کنند.

وی اظهار داشت: برگزاری باشکوه مراسم ایام الله دهه مبارک فجر در استان تهران در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های در سطح استان اعمال شده بود نشان داد که می‌توان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مناسبت‌های انقلابی را گرامی داشت.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان قسم خورده نظام، تهاجمات فرهنگی و سیاسی گسترده‌ای را علیه انقلاب و اسلام تدارک دیده‌اند که این امر، وظیفه همه افراد را نسبت به پاسداشت ارزش‌های انقلاب خطیرتر و حساس تر کرده است.

محمودی گفت: تجربه خوب و ارزشمند مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با حرکت خودرویی و موتوری نشان داد که می‌توان مراسم انقلاب مراسم انقلاب را با رعایت دستورات بهداشتی برگزار کرد که این مراسم باشکوه، مورد عنایت رهبر معظم انقلاب و مقام تقدیر مسئولان قرار گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تأکید بر این که روز جهانی قدس از روزهای مهم تاریخ انقلاب در دفاع از قدس شریف است، افزود: بدیهی است که امت اسلام برای روز قدس و حمایت از فلسطین برنامه خواهند داشت و ما نیز درخواست حرکت خودرویی در این روز را به ستاد کرونا ارائه کرده‌ایم.

وی گفت: قطعا با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در برگزاری مراسم روز قدس، شاهد مراسمی باشکوه و تاثیرگذار در سطح استان تهران خواهیم بود.

محمودی افزود: لازم است تا در کنار مراسم رژه خودرویی، فضاسازی میدانی، تبلیغات محیطی و استفاده از فضای مجازی و تولید محتواهای مناسب در دستور کار تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد تا بتوانیم به منظور بزرگداشت این یادگار حضرت امام قدم های موثری بداریم.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس نامگذاری شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین