کد خبر: ۷۰۳۹۷۶
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸

مرد میلیون دلاری؛ رقم هنگفت «رایولا» برای بیرون آوردن هالند از ویترین

باشگاه‌های خواهان «ارلینگ هالند» در صورتی که بخواهند امضای مرد نروژی را پای قرارداد بنشانند، باید هزینه هنگفتی را متقبل شوند به طوری که براساس گزارش‌ها «ماینو رایولا» مدیر برنامه مشهور هلندی خواستار دستمزد هفته‌ای یک میلیون پوند برای هالند شده است.
مرد میلیون دلاری؛ رقم هنگفت «رایولا» برای بیرون آوردن هالند از ویترین
آفتاب‌‌نیوز :

عملکرد هالند در این فصل برای بورسیا دورتموند ستاره ۲۰ ساله و نروژی را به یکی از پرهواخواه‌ترین استعدادهای فوتبالی قاره اروپا بدل کرده و پس از تور جذب مشتری رایولا و پدر هالند در اروپا، به نظر جنگ نقل و انتقالاتی برای وی به راه خواهد افتاد.

اما هر باشگاهی که در حال آماده‌سازی پیشنهاد برای غول کش جوان باشد، باید رقم هنگفتی را پرداخت کند به طوری که براساس گزارش‌ها، رایولا و هالند بدنبال دستمزد چشمگیر و رکوردشکن هفته‌ای یک میلیون پوند (۱.۳۷ میلیون دلار) هستند.

این ارقام قابل توجه احتمالا تعدادی از خواستگاران هالند را منصرف می‌کند و تنها باشگاه‌هایی همچون منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن استطاعت خرید وی را خواهند داشت.

باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید نیز هر دو ظاهرا به هالند علاقه دارند اما مشکل نقدینگی کنونی موجود در دو باشگاه اسپانیایی، بدین معنا است که پیگیری جذب هالند خارج از توان آنان است. همچنین گفته می‌شود چلسی و «رومن آبراموویچ» نیز در حال بررسی ارائه پیشنهاد هستند و بار دیگر دستمزد درخواستی هالند مانع بزرگ بر سر راه مالک متمول روسی است.

یکی از نکات عمده‌ای که رایولا در مورد هر توافقی روی آن تاکید خواهد داشت این است که به اعتقاد وی هالند به زودی جایگاه «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو» را تصرف خواهد کرد و به همراه «کیلین امباپه» ستاره پی‌اس‌جی جهان فوتبال را تسخیر خواهند کرد.

در مورد برچسب قیمتی دورتموند نیز باید بدانیم که گزارش‌ها از این حکایت دارد که زنبورها بدنبال کسب مبلغ هنگفت ۱۵۴ میلیون پوند در تابستان سال جاری هستند هرچند قرارداد هالند بدین معنا است که او می‌تواند در تابستان سال ۲۰۲۲ با رقمی به مراتب کمتر یعنی ۸۸ میلیون پوند این تیم را ترک کند.

گرچه دورتموند همواره در فروش ستاره‌های جوان خود به باشگاه های بزرگ سختگیرانه رفتار کرده اما در مورد هالند باید مقاومت بیشتری از خود نشان دهد به ویژه باتوجه به اینکه رایولا به وضوح کالای داغ خود را پشت ویترین قرار داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین