کد خبر: ۷۰۴۰۲۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۸
پاسخ مورینیو به اوله‌گنار سولسشایر؛

اشکال ندارد یک پدر برای سیر کردن شکم فرزندش دزدی کند!

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام پاسخ اظهارات اوله‌گنار سولسشایر درباره بازیکن کره‌ای تیمش را داد.
اشکال ندارد یک پدر برای سیر کردن شکم فرزندش دزدی کند!
آفتاب‌‌نیوز :

در دیدار تاتنهام و منچستریونایتد، سون هیونگ مین کره‌ای در برخورد با اسکات مک تومینای روی زمین افتاد و داور در نهایت گل یونایتد را مردود اعلام کرد.

به گزارش اسکای، اوله‌گنار سولسشایر بعد از این دیدار از اسم بازیکن کره‌ای Son به انگلیسی یعنی پسر، استفاده کرد و گفت: اگر پسر من به خاطر همین یک برخورد ۳ دقیقه روی زمین بیفتد و ۱۰ نفر مجبور باشند تا او را بلند کنند، من او را تنبیه می‌کنم و به او شام نمی‌دهم.

ژوزه مورینیو که از این صحبت‌ها خیلی عصبانی بود، در واکنش به صحبت‌های اوله‌گنار سولسشایر، گفت: اجازه بدهید چیزی را به شما بگویم. من خیلی خیلی از صحبت‌های اوله درباره سانی (سون هیونگ مین) تعجب کرده‌ام. من همین چند دقیقه پیش هم به اوله این‌ها را گفتم. اگر من بودم و می‌گفتم بازیکن فلان تیم این کار را کرده و من به او شام نمی‌دهم، چه واکنشی داشتید؟ این بسیار بسیار ناراحت‌کننده است. من فکر می کنم واقعاً ناراحت‌کننده است که شما در این‌باره از من نپرسیدید. واقعاً ناراحت‌کننده است که شما صداقت اخلاقی ندارید که با من همان رفتاری که با دیگران دارید را داشته باشید.

او در ادامه گفت: من فقط می‌خواهم بگویم، سانی بسیار خوش‌شانس است که پدرش شخص بهتری از اوله است، زیرا من فکر می‌کنم یک پدر - من یک پدر هستم - باید همیشه بچه‌های خود را تغذیه کند، مهم نیست که آنها چه کاری انجام می‌دهند. اگر یک پدر برای سیر کردن شکم بچه‌های خود مجبور به سرقت شود هم این کار را باید بکند و سرقت اشکال ندارد. من بسیار بسیار ناامید شده‌ام.

اوله‌گنار سولسشایر و ژوزه مورینیو قبل از این دیدار نیز با هم کُری‌خوانی‌هایی داشتند که البته سولسشایر عنوان کرده بود این بحث‌ها بین مربی‌ها ایجاد می‌شود و چیز چندان جدی‌ای نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین