کد خبر: ۷۰۴۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

معاون حزب‌الله: بازگشت آمریکا به برجام، پیروزی بزرگ برای ایران و مقاومت خواهد بود

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: زمانی که ایران موفق به بازگرداندن آمریکا به توافق هسته ای شود، یعنی توانسته پیروزی بزرگی به دست آورد و هرگونه پیروزی برای ایران به منزله پیروزی برای محور مقاومت است.
معاون حزب‌الله: بازگشت آمریکا به برجام، پیروزی بزرگ برای ایران و مقاومت خواهد بود
آفتاب‌‌نیوز :

شیخ نعیم قاسم افزود: توافق هسته ای احتمالا برای طی کردن مسیر خود به حدود ۲ ماه زمان نیاز دارد و آمریکایی ها آن را از بهتر از عدم توافق می دانند.

به گزارش شبکه خبری المنار، وی درباره تشکیل کابینه جدید در لبنان و موضع حزب الله نیز گفت: ما جزو کسانی هستیم که برای تشکیل دولت تلاش می کنیم و همواره در صدد نزدیک کردن دیدگاهها هستیم.

معاون دبیرکل حزب الله افزود: تشکیل کابینه در حال حاضر در مرحله اعتماد سازی میان طرف ها و برخی امتیاز دادن هاست و چنانچه این اتفاق نیافتد تشکیل کابینه دشوار خواهد بود.

نزدیک به شش ماه است که سعد الحریری برای چهارمین بار مکلف به تشکیل کابینه لبنان شده اما وی تاکنون نتوانسته و یا نخواسته است به تعهد خود در این زمینه عمل کند و تشکیل کابینه این کشور در چرخه ناکامی در حال گردش است.

جریان‌ها و احزاب سیاسی لبنان به ویژه جریان محور مقاومت و رییس جمهوری این کشور در ماه‌های اخیر تلاش‌های خود را بر تشکیل کابینه حریری متمرکز کرده‌اند، ولی او تاکنون نتوانسته است به دلیل تبعیت از کشورهایی همچون آمریکا، فرانسه و عربستان دولت لبنان را تشکیل دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
آره بابا شما پیروز شدید. لطفا تا دیر نشده به داد معیشت ملت برسید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین