کد خبر: ۷۰۴۰۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
۱۴۶۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ یا مشکوک به کرونا بستری شدند

تداوم طغیان کرونا در مازندران!

طغیان کرونا در مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود منع ابلاغ قانون منع تردد خودروهای غیربومی از شهر قرمز به شهری دیگر با وضعیت قرمز، همچنان این موضوع آن طور که باید، جدی گرفته نشده است. پلاک‌های غیربومی همچنان در مازندران جولان می‌دهند و از سوی دیگر، هنوز برخی از مشاغل سطح دو تا چهار در برخی شهرستان‌ها به صورت کاملا هوشمند به کار خود ادامه می‌دهند.
تداوم طغیان کرونا در مازندران!
آفتاب‌‌نیوز :

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در این استان اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۹۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت ۲۲۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۱۹۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۹۷ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

از سویی دیگر، وضعیت قرمز کرونایی در اکثر مناطق مازندران تداوم یافته است.

بر اساس اعلام نقشه جدید رنگ‌بندی کرونایی کشور در اپلیکیشن ماسک، نشان می دهد از روز ۲۳ فروردین ۱۴۰۰، به جز ۴ شهرستان میاندرود، سیمرغ، عباس آباد و کلاردشت که در وضعیت نارنجی اعلام شدند، مابقی مناطق استان قرمز هستند.

بدین ترتیب، شهرستان‌های گلوکاه، بهشهر، نکا، ساری، قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار، آمل، بابل، فریدونکنار، محمودآباد، بابلسر، نور، نوشهر، چالوس ، تنکابن و رامسر قرمز هستند.

به گزارش ایسنا، همچنین بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۲۷۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ بیمار جدید بستری و ۵۰ بیمار هم ترخیص شدند. ۴۷ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

از سویی دیگر، برابر با مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان تمامی روز بازارها و دستفروشی‌های مازندران در شهرهای قرمز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش ایسنا هم اکنون ۱۴۶۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین