کد خبر: ۷۰۴۱۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

بخشنامه انتخاباتی فتاح در بنیاد مستضعفان: هرگونه فعالیت انتخاباتی ممنوع

سیاست این نهاد در همه ادوار گذشته و انتخابات پیش رو، کمک به ایجاد شور و نشاط سیاسی، انتخاباتی و جلب حضور و مشارکت حداکثری مردم است که این مهم صرفا با تلاش برای امیدآفرینی و انجام امور محوله صورت خواهد پذیرفت.
بخشنامه انتخاباتی فتاح در بنیاد مستضعفان: هرگونه فعالیت انتخاباتی ممنوع
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس بنیاد مستضعفان با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ۱۴۰۰، بخشنامه‌ای را خطاب به مدیران و کارکنان بنیاد صادر کرد.

 سید پرویز فتاح با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بخشنامه ای را صادر کرد.

در این بخشنامه آمده: با عنایت به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۲۸ خرداد ماه سال جاری، بدینوسیله اعلام می شود، انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی از سوی مدیران و کارکنان گروه بنیاد با ذکر سمت سازمانی و در ساعات اداری و استفاده یا در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات بنیاد، له یا علیه نامزدها اکیداً ممنوع است و تخطی از این بخشنامه و قوانین و مقررات انتخابات به منزله تخلف بوده و قابل رسیدگی و صدور رای در هیات های تخلفات اداری ذیربط خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، در ادامه بخشنامه مذکور تاکید شده است: سیاست این نهاد در همه ادوار گذشته و انتخابات پیش رو، کمک به ایجاد شور و نشاط سیاسی، انتخاباتی و جلب حضور و مشارکت حداکثری مردم است که این مهم صرفا با تلاش برای امیدآفرینی و انجام امور محوله صورت خواهد پذیرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
برای مهندس فتاح آرزوی موفقیت دارم
به پرسنل و زیر مجموعه ش مثل کمیته امداد خوب میرسه
و شکر خدا انسانهای چاپلوس و متملق کمتر دوربر ایشان میرن
و مدیران زیر مجموعه ش همگی باسواد و تحصیلکرده هستند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
آقای فتاح بایدکاندیدبشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
برای شورآفرینی و نشاط چه می کنند؟ قبلا مگر چه کردند؟ قرار است تخمه و آجیل و چیپس پخش کنند تا در موقع مناظرات خوش بگذره؟!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین