کد خبر: ۷۰۴۱۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

فیلم| وضعیت سخنگوی انرژی اتمی پس از حادثه در نطنز

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: هم اکنون مشکل جدی ندارم، ولی دوره نقاهت درمانی مدتی طول خواهد کشید، اما پس از بهبودی کار را با جدیت ادامه می‌دهم.
فیلم| وضعیت سخنگوی انرژی اتمی پس از حادثه در نطنز
آفتاب‌‌نیوز :

بهروز کمالوندی گفت: به دلیل شکستگی پا، از آتل استفاده می‌کنم و با توجه به زخم صورت (گونه‌ها) و آسیب دیدگی مهره کمر باید مدتی تحت نظر باشم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه خدا لطف کرد و گروه پزشکی بسیار خوب و متعهدانه رسیدگی کردند، گفت: هر اقدامی که نیاز بوده است گروه درمانی در کمتر از ۲۴ ساعت انجام دادند و امروز هم به تهران منتقل خواهم شد.

کمالوندی وضعیت عمومی خود را خوب توصیف کرد و درباره جزئیات این حادثه، گفت: بعد از حادثه بامداد یکشنبه در تاسیسات نطنز بلافاصله به این مکان آمدم و در محل، در حال اطلاع رسانی و صحبت با رسانه‌ها بودم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: وقتی برای بازدید به داخل سایت رفته بودم، در بخشی از آنجا مقداری ورق‌های آلومینیومی پخش شده بود که بخشی از این ورق، روی دریچه‌ای را پوشانده بودند.  روی این ورق‌های آلومینیومی رفتم و به پایین سقوط کردم که گودال حدود ۷ متر ارتفاع داشت. پس از این سانحه، مدتی تنها ماندم و قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی تلاش کردم که از آن گودال خارج شوم که امکان نداشت.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود: خوشبختانه با تلاش نیرو‌های امداد به بیمارستان منتقل شدم و گروه درمانی بسیار خوب رسیدگی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Oman
|
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
1
میزان ایمنی تاسیسات از همین حادثه مشخصه، خدا بخیر کند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین