کد خبر: ۷۰۴۲۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

حمایت نماینده ولی فقیه در سپاه از مواضع سردار جوانی درباره کاندیداهای نظامی انتخابات ۱۴۰۰

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح به هیچ وجه وارد دسته‌بندی‌های سیاسی نمی‌شوند گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان نهاد پاسدار انقلاب و ارزش‌ها و دستاوردهای آن، در حفاظت از انقلاب و نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و دشمنان بدانند که فضاسازی‌های آنها باعث انفعال ما نخواهد شد.
حمایت نماینده ولی فقیه در سپاه از مواضع سردار جوانی درباره کاندیداهای نظامی انتخابات ۱۴۰۰
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در جمع تعدادی از مسئولان سیاسی نیروهای مسلح با بیان اینکه سپاه با هماهنگی و انسجام داخلی نسبت به تحرکات دشمن عمل می‌کند، افزود: سپاه همچون گذشته در دفاع از انقلاب با بصیرت و آگاهی و محور قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای تحقق حضور حداکثری و شوق‌انگیز مردم در انتخابات تلاش خواهد کرد.

وی با اشاره به تدوین دکترین رفتار سیاسی سپاه گفت: از مجموعه معاونت سیاسی به ویژه برادر با سابقه و ارزشمند سردار دکتر جوانی تقدیر و تشکر می‌کنم هم زحمت تدوین دکترین رفتار سیاسی سپاه را کشیدند و هم در چارچوب آن عمل کردند و موفق هم عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با بیان اینکه مواضع معاون سیاسی سپاه موضع مجموعه سپاه است، تصریح کرد: در مسائل سیاسی هماهنگی خوبی در سپاه وجود دارد و آنچه که معاون سیاسی اعلام می‌کند، همان چیزی است که مجموعه سپاه و نمایندگی ولی‌فقیه به عنوان متولی این امر درباره آن اتفاق نظر دارند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در ادامه هدایت سیاسی را هدایت به دین دانست و با اشاره به نقش مهم هادیان سیاسی در سپاه گفت: در فرهنگ دینی سیاست و اخلاق توام هستند و کسانی که در اخلاق موفق نباشند در سیاست هم موفق نخواهند بود.

وی با اشاره به اهداف دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: تغییر ذائقه فرهنگی مردم، تغییر ذائقه سیاسی مسئولان نظام، ناکارآمد نشان دادن حاکمیت دینی و ناامید کردن مردم از جمله هدف‌هایی است که از سوی دشمنان دنبال می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در خصوص راهکارهای مقابله با سناریوهای دشمنان گفت: تبیین صحیح تقابل پایان‌ناپذیر استکبار با جمهوری اسلامی، در صحیح از نقشه‌های دشمنان برای استحاله از درون، تقویت کارآمدی نظام اسلامی و بیان ریشه‌های ناکارآمدی برخی دولت‌های و تقویت انگیزه و امید در مردم از مواردی است که هادیان سیاسی باید مدنظر قرار دهند.

وی در پایان مشارکت را بهترین راه تغییر برای حل مشکلات دانست و تأکید کرد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی راه حل قوی شدن کشور و عبور از موانع و مشکلات پیش روی نظام جمهوری اسلامی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین