کد خبر: ۷۰۴۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کم تحرکی "تهرانی ها" در مرحله هشدار قرار گرفت!

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی می گوید شرایط ویژه کرونایی، شیوع این بیماری تهرانی ها را در مرحله هشدار «کم تحرکی» و «کاهش فعالیت‌های بدنی» قرار داده است.
کم تحرکی
آفتاب‌‌نیوز :

افشین ملایی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، با تاکید بر هم افزایی و انجام اقدامات ویژه برای رفع کم تحرکی و کاهش فعالیت بدنی در پایتخت، اظهار کرد: دیدار و امضا تفاهم نامه با نهادها و سازمان‌های مرتبط برای توسعه ورزش همگانی در دستورکار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط ویژه کرونایی، با شیوع این بیماری وضعیت فعالیت بدنی مردم به مرحله هشدار «کم تحرکی» و «کاهش فعالیت‌های بدنی» رسیده است.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه انتظار از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در راستای توسعه ورزش همگانی بیش از وضع موجود است، خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته تهران همچنان با شرایط مطلوب در حوزه ورزش همگانی فاصله دارد و باید با هم افزایی و اجرای برنامه‌های مشترک بتوان این استان را به جایگاه واقعی خود در حوزه سلامت و ورزش همگانی برسانیم.

ملایی با تاکید بر انجام اقدامات مشترک و برنامه ریزی برای رفع کم تحرکی، گفت: با شرایط و امکانات موجود نمی‌توان بر کم تحرکی و چالش‌های حوزه سلامت غلبه کرد.

نصرالله پریچهره، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز با اشاره به اینکه فعالیت‌های فدراسیون ورزش های همگانی در دوران کرونا توانسته است مردم را به ورزش در این دوران تشویق و ترغیب کند، گفت: باید با همفکری و برنامه ریزی لازم در جهت رفع مشکلات بر سر راه توسعه ورزش همگانی حرکت کنیم و این وعده را می‌دهیم که با اتخاذ تدابیر ویژه وضعیت ورزش همگانی را در استان تهران به شرایط و جایگاه بهتری برسانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین