کد خبر: ۷۰۴۳۶۱
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱

سردار حمیدهداوند: برخورد مقتدرانه پلیس با اخلالگران، محتکران و اراذل‌‌ و اوباش در راستای تحقق شعار سال

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش، اخلالگران اقتصادی و دلالان و محتکران را در راستای تحقق شعار سال مؤثر دانست.
سردار حمیدهداوند: برخورد مقتدرانه پلیس با اخلالگران، محتکران و اراذل‌‌ و اوباش در راستای تحقق شعار سال
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حمیدهداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در یادداشتی با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند عزمی جدی و ملی است، آورده است:« رهبر معظم انقلاب در حلول سال 1400 ،سال جدید را به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری فرمودند.

با توجه به مشخص شدن راهبرد اصلی سال از سوی معظم له لازم است هرکس به اندازه حق و سهم و توان خود، مسئولیت و وظیفه خود را در راستای تحقق این شعار به عمل آورد که اگر این مهم به درستی انجام شود در آن صورت شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... کشور خواهیم بود.

نباید فراموش کرد که به عمل کار برآید ، به سخنرانی نیست از این رو باید فارغ از شعار زدگی و لفاظی و مغلطه بازی هایی که با آن نمی شود راه به جایی برد ؛ لازم است که برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها علاوه بر هم افزایی همه تلاش نمایند که در حوزه کاری خود، شرایطی را فراهم نمایند که پشتیبانی لازم را از تولید داشته باشند که به عنوان مثال می توان به عدم استفاده از کالای قاچاق و استفاده از تولیدات ملی اشاره کرد و در حد توان موانعی که می تواند در ایجاد تولید وجود داشته باشند را مرتفع کرد.

به عنوان مثال می توان به رفع و حذف بوروکراسی‌های زاید اداری و تغییر برخی مسایل و ضوابط دست و پا گیر اشاره کرد.

نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال از همان روزهای آغازین سال جدید، طرح های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است؛ طرح هایی که در نوع خود، موجب حمایت از تولید و حذف موانع تولید محسوب می شود.

طرح برخورد با اخلالگران اقتصادی در فضای حقیقی و مجازی، طرح مقابله با دلالان سکه و ارز ، طرح های برخورد با محتکران و تولید کنندگان کالاهای غیر استاندارد و تقلبی همه و همه می توانند در تحقق شعار سال سهیم و موثر باشند.

از سوی دیگر نباید فراموش کرد که در سایه امنیت و آرامش است که اقتصاد می تواند رونق و شکوفایی داشته باشد و اگر امنیت و آرامش نباشد هیچ سرمایه گذاری حاضر به سرمایه گذاری و انجام فعالیت اقتصادی در محیط های نا امن نیست.

در این راستا پلیس پایتخت با اجرای طرح های مختلف خود به دنبال تامین نظم و امنیت و آرامش است که در این میان می توان به اجرای طرح اقتدار اشاره کرد.

در این طرح افرادی که امنیت و آرامش جامعه را به مخاطره می اندازند دستگیر و تحویل مراجع قضایی می شوند چرا که اراذل و اوباش ، عناصری هستند که موجب ایجاد نا امنی و تشویش اذهان عمومی و از بین رفتن احساس امنیت جامعه می شوند.

از این رو وجود این گونه افراد در حقیقت موانعی برای تحقق تولید محسوب می شوند که باید برابر قانون با آنها برخورد لازم بعمل آید که در پلیس پایتخت با اجرای طرح اقتدار، مقتدرانه با اراذل و اوباش برخورد می شود.

همه تلاش خود را خواهیم کرد تا با تامین امنیت و آرامش شرایطی را فراهم سازیم که در امنیت و آرامشی مطلوب، شاهد شکوفایی اقتصاد کشور و در نهایت تحقق منویات مقام معظم رهبری که همان رشد و سربلندی کشور عزیزمان ایران است باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین