کد خبر: ۷۰۴۳۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹

کلوپ: برابر رئال چیزی برای از دست دادن نداریم

یورگن کلوپ مدعی شد رئال مادرید با تمام قوا در دیدار فردا شب حاضر خواهد شد.
کلوپ: برابر رئال چیزی برای از دست دادن نداریم
آفتاب‌‌نیوز :

لیورپول در دیدار رفت و در اسپانیا با نتیجه 1-3 مغلوب رئال مادرید شد تا شانس زیادی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان نداشته باشد. در آستانه مسابقه برگشت، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری حاضر شده و به تمجید از تونی کروس، هافبک آلمانی و خطرناک رئال مادرید پرداخته است.

احتمال بازگشت برابر رئال مادرید: "وقتی در دیدار رفت با نتیجه 1-3 مغلوب می شوید یعنی چیز زیادی برای از دست دادن ندارید و باید در مسابقه برگشت سخت تلاش کنید. نتیجه نشان داد رئال مادرید بهتر از ما بوده، اما این تنها دیدار رفت بود. ما باید تلاش کنیم خودمان را به حریف غالب کنیم و البته غیبت تماشاگران نیز مشکل اضافی دیگری است.

ما چند سال پیش با دورتموند مقابل رئال مادرید بازی کرده و در بازی رفت 0-3 شکست خوردیم. پیش از دیدار برگشت روزنامه نگاران از من پرسیدند که آیا همه چیز تمام شده یا نه و من گفتم احتمالا این اتفاق رخ داده، اما چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ در دیدار برگشت تا دقیقه 36 دو بار به گل رسیده بودیم. موضوع مهم تر برای من عملکرد تیم است. ما باید تلاش کنیم تا پیروز شویم و پس از آن خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد و ما چیزی برای از دست دادن نداریم."

شرایط فعلی حریف: "رئال مادرید بعد از برتری مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو به مصاف ما می آید و باید حواس مان جمع باشد. آنها نیز فصلی پرفشار و پر از بازیکنان مصدوم را طی کرده اند و از این حیث هر دو تیم شبیه هم هستیم. روزهای تعیین کننده فصل فرا رسیده و من تردیدی ندارم رئال مادرید با تمام قوا آماده این دیدار خواهد بود.

هیچ تیمی نمی خواهد دروازه اش را باز شده ببیند و این دیدار نیز فرقی با دیگر مسابقات ندارد. اما من نمی دانم تیمی در جهان وجود دارد که بتواند موقعیتی به رئال مادرید ندهد یا خیر، اما به هر حال مسابقه با نتیجه 0-0 شروع خواهد شد."

درخشش تونی کروس در بازی رفت: "او از زمان بسیار جوانی بازیکن بزرگی بود و حالا به یکی از موفق ترین بازیکنان جهان تبدیل شده است. تونی کروس هنوز سن خیلی زیادی نداشته و آینده بزرگی پیش رو دارد. ما خیلی خوب یکدیگر را نمی شناسیم، اما من سالهاست کروس را تحسین کرده ام."

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین