کد خبر: ۷۰۴۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

واکنش طارمی به حذف پورتو بعد از گلزنی مقابل چلسی

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از گلزنی به تیم چلسی و حذف از لیگ قهرمانان اروپا گفت: حیف که نتوانستیم به موقع گلزنی کنیم.
واکنش طارمی به حذف پورتو بعد از گلزنی مقابل چلسی
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پورتو پرتغال و چلسی انگلستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر پورتو همراه بود.

مهدی طارمی (۹۴) تک گل این بازی را به ثمر رساند اما شکست دو بر صفر این تیم در دیدار رفت باعث ناکامی مهاجم تیم ملی ایران و هم تیمی‌هایش از صعود به نیمه نهایی این رقابت‌ها شد.

طارمی که به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه ۶۳ وارد زمین شد در ثانیه‌های پایانی توانست تک گل تیمش را با قیچی برگردان استثنایی به ثمر برساند.

او تنها بازیکن ایرانی محسوب می‌شود که در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا توانسته است در دو مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی گلزنی کند.

طارمی در پایان این مسابقه گفت: بازی خوبی برای ما بود. کار بزرگی انجام دادیم. موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم ولی حیف که نتوانستیم به موقع گلزنی کنیم. خوب بودیم ولی برای رفتن به مرحله بعد کافی نبود.

وی افزود: پورتو شایسته به ثمر رساندن یک گل دیگر در این بازی بود. ما یک لیگ قهرمانان عالی ساختیم. این مسابقات را خیلی خوب شروع کردیم و برای این جام می‌جنگیدیم. سعی کردیم کارهایمان را به بهترین نحو انجام دهیم.

مهاجم ایران با بیان اینکه پورتو در این بازی بدشانس بوده است، درباره تاثیر این مسابقه بر عملکرد پورتو در لیگ پرتغال تاکید کرد: باید منتظر بازی‌های بعدی باشیم. این هم جزئی از فوتبال و یک چیز طبیعی است. ما روی بازی‌های خودمان در پرتغال فکر می‌کنیم و منتظر هستیم تا ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. ممکن است قهرمان پرتغال شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین