کد خبر: ۷۰۴۵۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

دستگیری سارق کادردرمان و بیماران در مرکز تهران

زنی که با حضور در بیمارستان های مرکزی تهران اقدام به سرقت وسایل شهروندان و تجهیزات پزشکی کرده بود، دستگیر شد.
دستگیری سارق کادردرمان و بیماران در مرکز تهران
آفتاب‌‌نیوز :

مدتی قبل و به دنبال اعلام گزارش‌هایی در مورد سرقت گوشی و لوازم پزشکی از بیمارستان های مرکزی تهران، ماموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب رسیدگی به موضوع را دستورکار خود قرار دادند و در نخستین گام با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته بیمارستان های مذکور، متهم را مورد شناسایی قرار دادند.

در بررسی فیلم‌ها مشخص شد، متهم که زنی جوان بود با حضور در بیمارستان ها و در هنگامی که حواس پرستار یا بیمار متوجه او نبوده اقدام به سرقت گوشی پرستار، بیمار و لوازم پزشکی کرده و به سرعت از بیمارستان خارج شده است. در همین راستا اقدامات برای دستگیری این فرد آغاز شد و ماموران پس از اخذ مجور قضایی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

با انتقال متهم به مقر پلیس، این زن اعتراف کرد که به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد و اقلام مسروقه را نیز برای تهیه مواد به فروش رسانده است. او همچنین معترف شد که پس از ورود به بیمارستان، بر بالین بیمارانی که بیهوش بودند حاضر شده و تلفن‌همراه آنها را سرقت کرده. همچنین زمانی که پرستاران حواسشان جمع نبود، لوازم پزشکی مانند دستگاه فشارخون، زنگ خطر و تلفن‌همراه آنان را از ایستگاه پرستاری به سرقت برده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر به ایسنا اعلام کرد که تحقیقات در مورد دیگر جرائم این زن همچنان ادامه دارد، اما پرونده او پس از تشکیل برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

سرهنگ طرهانی خاطر نشان کرد: کشف جزئیات پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب قرار دارد و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین