کد خبر: ۷۰۴۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
تبلیغات

قیمت سری‌های مختلف گوشی سامسونگ

دسته‌ای از مهم‌ترین محصولات برند سامسونگ، تلفن‌های هوشمندی است که در بخش موبایل سامسونگ زیر مجموعه Samsung Electronic طراحی و تولید می‌شود. این شرکت نخستین تلفن همراه خود را با مدل SH-۱۰۰ در سال ۱۹۸۸ در بازار عرضه کرد و توانست با ارائه سری Galaxy، تحولی در تولید محصولات تلفن همراه خود ایجاد کرده و آن‌ها را به تلفن‌های هوشمند، از سال ۲۰۱۰ به بعد تبدیل کند.
قیمت سری‌های مختلف گوشی سامسونگ
آفتاب‌‌نیوز :

سامسونگ یک ابرشرکت و برند بزرگ جهانی در حوزه تکنولوژی و فناوری است که بخش بزرگی از محصولات آن را، گوشی‌های هوشمند تشکیل می‌دهد. در این مقاله با موبایل کمک همراه باشید تا علاوه بر معرفی این شرکت، به بررسی قیمت گوشی سامسونگ بپردازیم و مدل‌های مختلف تلفن‌های همراه سامسونگ را از نظر قیمت و مشخصاتی که دارند، بررسی کنیم.

سامسونگ

سامسونگ یک شرکت چندملیتی در کره جنوبی است که امروزه می‌توان آن را جزئی از ابرشرکت‌های خوشه‌ای و یکی از غول‌های تکنولوژی در جهان دانست. جالب است بدانید، این شرکت در ابتدا توسط لی بیونگ-چول در سال ۱۹۳۸ به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی افتتاح شد که رفته رفته تغییر جهت داده، و اکنون بخش اعظمی از آن در حوزه تجهیزات و کالا‌های الکترونیکی فعالیت می‌کند. اولین محصول سامسونگ در حوزه تجهیزات الکترونیکی، یک تلویزیون سیاه و سفید بود. شروع صادرات محصولات این شرکت به دیگر کشور‌ها را می‌توان نقطه عطفی در پیشرفت شرکت دانست. پس از ۳۲ سال، این شرکت نیمی از سهام کل کشور کره را به دست آورده و به سرعت شرکت خود را در شعبات مختلف، تأسیس کرد.

سامسونگ به خوبی توانست در دهه ۸۰ میلادی، با جذب سرمایه و تأسیس دو موسسه تحقیق و توسعه، به عنوان یک شرکت پیشرو در بازار خدمات فناوری اطلاعات ظاهر شود و در دهه ۹۰ میلادی، به عنوان پنج تولید کننده برتر محصولات الکترونیکی در جهان شناخته شد.

اکنون این شرکت به هفت شرکت زیرشاخه تقسیم شده است که توانسته است طیف مختلفی از محصولات خود را در بازار‌های بین‌المللی ارائه دهد. این محصولات شامل پوشاک، صنایع شیمیایی، تجهیزات الکترونیکی، نیم‌رساناها، تجهیزات پزشکی، تجهیزات ساخت شناور و کشتی، تجهیزات مخابراتی می‌شود.

گوشی‌های سامسونگ

دسته‌ای از مهم‌ترین محصولات برند سامسونگ، تلفن‌های هوشمندی است که در بخش موبایل سامسونگ زیر مجموعه Samsung Electronic طراحی و تولید می‌شود. این شرکت نخستین تلفن همراه خود را با مدل SH-۱۰۰ در سال ۱۹۸۸ در بازار عرضه کرد و توانست با ارائه سری Galaxy، تحولی در تولید محصولات تلفن همراه خود ایجاد کرده و آن‌ها را به تلفن‌های هوشمند، از سال ۲۰۱۰ به بعد تبدیل کند.

به لطف این دسته از محصولات، سامسونگ الکترونیک توانست در سال ۲۰۱۷، به عنوان بزرگ‌ترین شرکت فناوری جهان از نظر درآمد شناخته شود. دسته بندی گوشی‌های سامسونگ عبارت‌اند از:

• سامسونگ سری نوت – Note
• سامسونگ سری گلکسی اس – Galaxy S
• سامسونگ سری گلکسی جی – Galaxy J
• سامسونگ سری گلکسی آ – Galaxy A
• سامسونگ سری گلکسی سی – Galaxy C
• سامسونگ سری گلکسی پرایم – Galaxy Prime
• سامسونگ سری گلکسی پرو – Galaxy Pro
• سامسونگ سری گلکسی‌ای – Galaxy E

قیمت گوشی سامسونگ

با اینکه سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌های تلفن همراه در جهان به شمار می‌آید، اما یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در کنار محصولات و خدمات آن مطرح می‌شود، قیمت گوشی سامسونگ است.

سامسونگ همواره در ساخت محصولات خود، تلاش کرده است تا کالا‌هایی پرقدرت و بادوام تولید کند. به همین علت، می‌توان محصولات آن را بعد از اپل، جزو گران‌ترین دسته از تلفن‌های همراه هوشمند در بازار دانست.

در این مقاله، با موبایل کمک همراه ما باشید تا بیشتر راجع به قیمت گوشی‌های سامسونگ بپردازیم و مدل‌های مختلف آن را از نظر قیمتی بررسی کنیم.

گران‌ترین مدل‌ها از نظر قیمت گوشی سامسونگ

اگر قصد دارید تا قیمت گوشی سامسونگ را از نظر گران‌ترین مدل‌های آن بررسی کنید، بهتر است نگاهی به لیست زیر بیندازید که این مدل‌ها عبارت‌اند از: (تمامی قیمت‌ها در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ درج شده‌اند)

مدل گوشی

محدوده قیمت (تومان)

قیمت جهانی

Galaxy Z Fold2 5G

از 41 میلیون تومان الی 50 میلیون تومان

2290 دلار

Galaxy Fold

از 35 میلیون الی 43 میلیون

1750 یورو

Galaxy S21 Ultra 5G

از 27 میلیون الی 45 میلیون

1000 دلار

Galaxy Note20 Ultra 5G

از 30 میلیون الی 34 میلیون

870 دلار

• Galaxy Z Fold۲، ۵: به عنوان اولین گوشی سامسونگ که بیشترین قیمت را دارد، می‌توان مدل Z Fold۲، ۵G را معرفی کرد که از جمله مشخصات آن می‌توان به صفحه نمایش ۷.۶ اینچی با تراکم پیکسلی ۳۷۳ پیکسل بر اینچ، دوربین سه‌گانه (۱۲+۱۲+۱۲)، قابلیت فیلم‌برداری ۴k، تراشه هشت هسته‌ای kryo، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره نمود.

• Galaxy Fold: تلفن هوشمند بعدی که رتبه دوم را دارد، مدل Galaxy Fold سامسونگ است که دارای صفحه نمایش ۷.۳ اینچی با تراک ۳۶۲ پیکسل بر اینج بوده و از دوربین‌های سه‌گانه (۱۰+۸+۱۰)، تراشه هشت هسته‌ای Kryo و باتری ۴۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند است.

• Galaxy S۲۱ Ultra ۵G: گران‌ترین تلفن همراه بعدی، مدل S۲۱ Ultra است که دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با تراکم پیکسلی ۵۱۵ ppi، دوربین چهارگانه (۱۰۸+۱۰+۱۰+۱۲)، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و تراشه هشت هسته‌ای Exynos و Snapdragon ۸۸۸ (در مدل آمریکا) است.

• Galaxy Note۲۰ Ultra ۵G: چهارمین مدل گوشی سامسونگ که عنوان گران‌ترین مدل این برند را دریافت می‌کند، مدلی از سری نوت است که صفحه نمایش آن ۶.۹ اینچ با تراکم پیکسلی ۴۹۶ ppi، دوربین سه‌گانه (۱۰۸+۱۲+۱۲)، تراشه هشت هسته‌ای Mongoose M۵ و Kryo و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است.

قیمت سری‌های مختلف گوشی سامسونگ

ارزان‌ترین مدل‌ها از نظر قیمت گوشی سامسونگ

حال اگر بخواهیم به ارز‌ان‌ترین مدل‌ها از نظر قیمت گوشی سامسونگ بپردازیم، که می‌تواند برای بسیاری از افراد به عنوان یک پیشنهاد خرید در نظر گرفته شود، می‌توان گفت: (تمامی قیمت‌ها در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ درج شده‌اند)

مدل گوشی

محدوده قیمت (تومان)

قیمت جهانی

Galaxy A01 core

از 2 میلیون تومان الی 2.5 میلیون تومان

94 یورو

A2 Core Galaxy

از 2.7 میلیون الی 2.85 میلیون

120 یورو

Galaxy A01

از 2.8 میلیون الی 3.4 میلیون

130 یورو

Galaxy A10s

از 3.1 میلیون الی 3.6 میلیون

144 یورو

• Galaxy A۰۱ core: ارزان‌ترین گوشی سامسونگ که به عنوان یک گوشی هوشمند شناخته می‌شود، مدل A۰۱ core است که از جمله مشخصات آن می‌توان به صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با تراکم ۳۱۱ ppi، دوربین تک لنز ۸ مگا پیکسلی، تراشه Mediatek MT۶۷۳۹، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره نمود.

• Galaxy A۲ core: دومین گوشی سامسونگ که جزو ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ شناخته می‌شود، مدل A۲ Core است که دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با تراکم ۲۲۰ ppi، دوربین ۸ مگا پیکسلی، تراشه Exynos و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

• Galaxy A۰۱: به عنوان ارزان‌ترین مدلی که برای قیمت گوشی سامسونگ می‌توان در نظر گرفت، باید به مدل A۰۱ اشاره کرد که دارای مشخصاتی از جمله صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با تراکم ۳۰۱ ppi، دوربین دوگانه ۱۳+۲ مگا پیکسلی، تراشه اسنپدراگون مدل SDM۴۳۹ و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

• Galaxy A۱۰s: قیمت گوشی A۱۰S در حدود ۳.۳ میلیون (فروردین ۱۴۰۰) است که ما آن را به عنوان چهارمین مدل گوشی ارزان سامسونگ از نظر قیمت و به عنوان یک گوشی اقتصادی آورده‌ایم. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با تراکم پیکسلی ۲۷۱ ppi است که دارای دوربین دوگانه ۱۳+۲ مگاپیکسل بوده و از تراشه Mediatek MT۶۷۶۲ بهره می‌برد. باتری به کار رفته برای این محصول ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. قیمت این گوشی در حدود ۱ میلیون با نسل بعد خود یعنی قیمت گوشی A۲۰S سامسونگ فاصله دارد.

بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ

حال در کنار مقایسه گران‌ترین و ارزان‌ترین گوشی‌ها از دید قسمت گوشی سامسونگ، بهتر است به بهترین گوشی‌های اقتصادی این برند نیز نگاهی بیندازیم تا با پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی سامسونگ در بازار ایران آشنا شویم. این گوشی‌ها عبارت‌اند از: (تمامی قیمت‌ها در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ درج شده‌اند)

مدل گوشی

محدوده قیمت (تومان)

قیمت جهانی

Galaxy A10s

از 3.1 میلیون الی 3.6 میلیون

144 یورو

Galaxy A21s

از 4.3 میلیون الی 5.6 میلیون

160 یورو

Galaxy A10

در حدود 3.5 میلیون

160 یورو

Galaxy A31

از 5.4 میلیون الی 7 میلیون

215 یورو

• Galaxy A۱۰s: عنوان پرفروش‌ترین و اقتصادی‌ترین گوشی برند سامسونگ به مدل Galaxy A۱۰s تعلق می‌گیرد که توانسته است هم به عنوان یک گوشی با صرفه اقتصادی و هم به عنوان پرفروش‌ترین مدل برند سامسونگ شناخته شود.

• Galaxy A۲۱s: این مدل گوشی دو سیم کارته، دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با تراکم پیکسلی ۲۷۰ ppi است که دارای یک دوربین چهارگانه (۴۸+۸+۲+۲ پیکسلی) بوده و از یک تراشه هشت هسته‌ای با مدل Exynos ۸۵۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

• Galaxy A۱۰: سومین مدلی که می‌توان به عنوان یک گوشی اقتصادی و پرفروش از برند سامسونگ معرفی نمود، گوشی Galaxy A۱۰ است که دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با تراکم ۲۷۱ پیکسل، دوربین ۱۳ مگا پیکسلی، تراشه Exynos ۷۸۸۴ و باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

•: قیمت گوشی A۳۱ سامسونگ در کنار مشخصاتی که دارد، سبب شده است تا این گوشی را بتوان یکی دیگر از مدل‌های پرفروش و میان رده مناسب برای خرید دانست. از مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با تراکم ۴۱۱ ppi، دوربین چهارگانه (۴۸+۸+۵+۵ مگاپیکسل)، تراشه Mediatek MT۶۷۶۸ هلیو هشت هسته‌ای و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره نمود.

از دیگر مدل‌های گوشی میان‌رده این برند می‌توان به A۵۱, M۳۱, S۱۰s, A۵۰, A۱۲ اشاره نمود.

قیمت سری‌های مختلف گوشی سامسونگ

چرا قیمت گوشی سامسونگ بالاتر است؟

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید، حتما به این نکته توجه کرده‌اید که گوشی‌های سامسونگ و اپل همواره نسبت به دیگر برند‌ها یعنی هواوی و شیائومی، گران‌تر هستند. این بالا بودن قیمت گوشی سامسونگ می‌تواند علل به خصوصی داشته باشد ک از جمله آنها می‌توان گفت:

• هزینه میلیاردی سامسونگ برای مراکز تحقیقات و توسعه خود در آمریکا، هند و اسرائیل

• کیفیت بالاتر سخت افزار گوشی‌های سامسونگ که در افزایش قیمت گوشی سامسونگ نقش مهمی دارد
• هزینه تبلیغات و مارکتینگ سامسونگ که سبب افزایش اعتبار برند این شرکت شده است و اکنون بخشی از قیمت گوشی سامسونگ به علت هزینه و اعتبار برند آن پرداخت می‌شود

• تفاوت سیاست‌های فروش. به عنوان مثال شیائومی همواره حاشیه سود خود را پایین و در حدود ۵ درصد نگه میدارد.

• خدمات و مراکز سرویس زیاد گوگل در جهان

موبایل کمک

حال اگر قصد دارید تا اقدام به خرید گوشی سامسونگ با توجه به مطالبی که در این قسمت بیان شد، نمایید، پیشنهاد ما خرید از یک مرکز معتبر است که بتواند علاوه بر ارائه محصولات با قیمت مناسب، خدمات و پشتیبانی کاملی را ارائه دهد.

با توجه به این ویژگی‌ها، ما به شما برند "موبایل کمک" را معرفی می‌کنیم که یکی از بزرگترین و کامل‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تعمیرات موبایل و همچنین فروش قطعات و گوشی‌های موبایل از برند‌های معتبر و مطرح جهانی است.

شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه، از خدمات آن برای حل مشکلات نرم‌افزاری و سخت افزاری موبایل و همچنین تهیه قطعات و گوشی‌های مورد نظر خود استفاده کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین