کد خبر: ۷۰۴۵۸۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
یک کشته و شش مصدوم نتیجه غفلت در رانندگی

تصادف مرگبار در محور سنندج به دیواندره

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: برخورد دو خودرو کامیون ایسوزو با سواری پژو ۴۰۵ در محور سنندج به دیواندره یک کشته و شش مصدوم را روانه بیمارستان سنندج کرد.
تصادف مرگبار در محور سنندج به دیواندره
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی خوش قدم اظهار کرد: این تصادف در ۳۰ کیلومتری سنندج به دیواندره "نزدیک عباس آباد "به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و عبور به لاین مقابل در ساعت ۶:۳۰ دقیقه به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه حاضران در صحنه ساعت ۶:۳۴ دقیقه با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر تماس گرفته و نجاتگران پایگاه امداد و نجات باقرآباد جمعیت هلال احمر شهرستان سنندج سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس راه، اورژانس و نجاتگران هلال احمر به وسیله ست نجات سیار سرنشینان خودرو سواری را رهاسازی کرده و نیز یک مصدوم توسط عوامل پایگاه باقرآباد و سایر مصدومین توسط عوامل اورژانس منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با توجه به حجم بالای تردد خودرو در محور سنندج به دیواندره، لازم است که رانندگان خودروهای سواری ضمن رعایت سرعت مطمئنه نسبت به رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین