کد خبر: ۷۰۴۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

هزینه ارسال هر پیامک چقدر است؟

ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن‌همراه هزینه‌های متفاوتی دارد و با استفاده از سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، از حداقل ۹/ ۸ تا حداکثر ۴/ ۲۷ تومان را شامل می‌شود.
هزینه ارسال هر پیامک چقدر است؟
آفتاب‌‌نیوز :

هزینه هر صفحه پیامک فارسی با سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول، ۹/ ۸ تومان است. این عدد برای پیامک‌هایی که به زبان انگلیسی نوشته شوند، ۲/ ۲۲ تومان به ازای هر صفحه خواهد بود. همچنین ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، به ازای هر صفحه پیامک فارسی، ۶/ ۱۰ تومان هزینه دارد و با ارسال هر صفحه پیامک انگلیسی نیز کاربران باید ۴/ ۲۶ تومان بپردازند.

در اپراتور ایرانسل دائمی، هزینه هر صفحه پیامک فارسی ۹/ ۹ تومان است. این عدد برای پیامک‌هایی که به زبان انگلیسی نوشته شوند، ۲/ ۲۲ تومان به ازای هر صفحه خواهد بود. هزینه ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز به ازای هر صفحه پیامک فارسی، ۶/ ۱۱ تومان بوده و هر صفحه پیامک انگلیسی نیز برای کاربران ۴/ ۲۷ تومان هزینه خواهد داشت.

تعرفه ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های دائمی اپراتور رایتل، ۸/ ۹ تومان به ازای هر صفحه پیامک با زبان فارسی است. در حالی که ارسال هر صفحه پیامک به زبان انگلیسی در این سیم‌کارت‌ها، ۹/ ۱۶ تومان هزینه دارد. همچنین کاربران برای ارسال پیامک با استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل به ازای هر صفحه به زبان فارسی ۵/ ۱۱ تومان می‌پردازند و ارسال پیامک به زبان انگلیسی نیز ۲۳ تومان به ازای هر صفحه هزینه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین