کد خبر: ۷۰۴۶۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

تبریک فرمانده نیروی قدس سپاه به ارتش

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفت.
تبریک فرمانده نیروی قدس سپاه به ارتش
آفتاب‌‌نیوز :

در پیام تبریک سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی آمده است: با عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا، «۲۹ فروردین روز پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران»، یادآور فداکاری و ایثارگری‌های ارتشیان عزیز و ارج نهادن به رشادت‌های غیور مردانی که شجاعانه، جان خود را در سنگرهای امنیت، استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور بویژه حماسه آفرینی در دوران دفاع مقدّس در طبق اخلاص نهادند و همدوش سپاه و بسیج از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع کرده و در این میسر نورانی، شهیدانی والامقام تقدیم نموده که بر تارک آن می‌درخشد.

به گزارش روابط عمومی سپاه قدس، فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: در این سال‌ها، همگان شاهد پشتیبانی و حمایت ارتش جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و تقدیم شهیدان مدافع حرم بوده‌اند که برگ زرین دیگری از نقش آفرینی آن است.

سردار قاآنی با تبریک این روز فرخنده به امیر موسوی اظهارکرد: امید است ان شاء الله در سایه توجهات خاصه حضرت بقیه الله العظم" ارواحنا فداه" و تدابیر و اوامر مطاع فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) در رسالت بزرگ خویش، موفق و سربلند باشید.

امام خمینی (ره) در پاسخ به وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیعت آنها، در سال ۵۸، ۲۹ فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین