کد خبر: ۷۰۴۷۳۲
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۸

مجیدی: تیم برتر میدان بودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و توانستیم بازی با کیفیتی را ارائه دهیم.
مجیدی: تیم برتر میدان بودیم
آفتاب‌‌نیوز :

«فرهاد مجیدی» بامداد جمعه در نشست خبری پس از دیدار با الاهلی عربستان اظهار داشت: به تیم حریف خسته نباشید و به بازیکنانم نیز تبریک می گویم. تیم برتر میدان در هر دو نیمه بودیم. توانستیم تیم مقابل را به خوبی آنالیز کنیم و بازیکنان موفق شدند به بهترین شکل کار کنند. امیدوارم در بازی های آینده هم به همین شکل کار کنیم.

وی ادامه داد: دلیل تعویض ها خستگی بازیکنان نبود بلکه ما جابجایی های تاکتیکی داشتیم. بازیکنانی که وارد زمین شدند، توانستند کیفیت خوبی داشته باشند و باعث شدند تا تیم بازی را بدست بگیرد.

سرمربی استقلال در مورد پیش بینی خود از گروهی که در آن قرار دارد، گفت: هنوز نمی توانیم چیزی را پیش بینی کنیم زیرا دیدار های سختی پیش رو داریم. تا الان فقط یک بازی را با کیفیت خوب انجام دادیم. امشب همگی خوشحال هستیم اما از فردا روی دیدار با الشرطه تمرکز می کنیم.

تیم فوتبال استقلال ایران بامداد جمعه توانست در گام نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا، الاهلی عربستان را با پنج گل درهم بکوبد

تیم استقلال به عنوان یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در گروه C با تیم های الاهلی عربستان، الدحیل قطر والشرطه عراق همگروه است. استقلال در حال حاضر صدرنشین گروه است.

تیم فوتبال استقلال دیدار بعدی خود را روز یکشنبه ۲۹ فروردین برابر الدحیل انجام خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین