کد خبر: ۷۰۴۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

بن‌بست در مذاکرات نتانیاهو و بنت درباره تشکیل دولت رژیم صهیونیستی

منابع آگاه از به بن‌بست رسیدن مذاکرات میان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر حزب "یمینا" برای تشکیل دولت جدید این رژیم پرده برداشتند.
بن‌بست در مذاکرات نتانیاهو و بنت درباره تشکیل دولت رژیم صهیونیستی
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری فلسطینی سما در گزارشی اعلام کرد که علی رغم اخبار منتشر شده مبنی بر موافقت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با واگذاری دو وزارت جنگ و خارجه به حزب یمینا به ریاست نفتالی بنت، به نظر می‌رسد که مذاکرات میان آنها به بن‌بست رسیده و نگرانی‌ها میان اعضای حزب لیکود درباره رفتن به سمت برگزاری انتخابات برای پنجمین بار بیشتر شده است.

در همین راستا، "شالوم یروشالمی"، کارشناس مسائل سیاسی در وبسایت "زمان اسرائیل" گفت که مذاکرات میان نتانیاهو بنت قطع شده است.

وی در این باره به نقل از یک منبع نزدیک به نفتالی بنت افزود، پس از چهار دیدار میان بنت و نتانیاهو، پیشرفتی در مذاکرات تشکیل دولت صورت نگرفته است و تنها مورد اختلافی چرخش (تناوب) نخست‌وزیری میان آنهاست، طوری که نتانیاهو مخالف نخست وزیری تناوبی است و در مقابل نفتالی بنت حاضر به چشم پوشی از این مسئله نیست.

طبق این گزارش، بنت همچنان حاضر به دادن تعهد به نتانیاهو مبنی بر عدم ائتلاف با گدعون ساعر، رئیس حزب "امید نو" در تلاش برای تشکیل دولت بر پایه اردوگاه مخالف نتانیاهو نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین