کد خبر: ۷۰۵۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

رقبای اسکار برنده جوایز انیمیشن آنی شدند

چهل و هشتمین دوره جوایز انیمیشن «آنی»، جوایز اصلی خود را به دو انیمیشن «روح» و «ولف واکرز» اعطاء کرد.
رقبای اسکار برنده جوایز انیمیشن آنی شدند
آفتاب‌‌نیوز :

 چهل و هشتمین دوره جوایز «آنی» که از سوی انجمن بین المللی انیمیشن برگزار می شود، فهرست برندگان خود را طی مراسمی مجازی اعلام کرد و در نهایت انیمیشن «روح» محصول کمپانی پیکسار موفق به کسب جایزه بهترین انیمیشن شد و «ولف واکرز» نیز جایزه بهترین انیمیشن مستقل را به خود اختصاص داد.

به گزارش اسکرین، «پیش به جلو»، «غارنشین‌ها: عصر جدید»، «ویلوبی‌ها» و «تور جهانی ترول‌ها» دیگر نامزدهای شاخه بهترین انیمیشن جوایز «آنی» ۲۰۲۱ بودند.

«روح» و «ولف واکرز» هر کدام با نامزدی در ۱۰ شاخه پیشتاز این دوره از جوایز بودند و در شاخه بهترین انیمیشن نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار نیز رقبای اصلی کسب جایزه هستند.

انیمیشن «ولف وامرز» که روایتگر داستانی در ایرلند ۱۶۵۰ است علاوه بر کسب جایزه بهترین انیمیشن مستقل، جایزه بهترین کارگردانی و بهترین طراحی شخصیت انیمیشن را به خود اختصاص داد .

انیمیشن «روح» نیز که به داستان یک معلم موسیقی و سفر او به مکانی ماورایی می پردازد نیز جایزه بهترین شخصیت انیمیشن را دریافت کرد.

سال گذشته انیمیشن «کلاوس» محصول نتفلیکس موفق به کسب هفت جایزه از جمله بهترین انیمیشن جوایز «آنی» شد اما در نهایت جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند به «داستان اسباب بازی ۴» رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین