کد خبر: ۷۰۵۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱

جاده هراز روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین مسدود است

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: مسیر جاده هراز به دلیل تعمیرات در حوزه مازندران از ۳۰ فروردین به مدت دو روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ مسدود خواهد بود.
جاده هراز روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین مسدود است
آفتاب‌‌نیوز :

«سرهنگ ایرج کهریزی »عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: رانندگان به جای تردد در جاده هراز در ساعات و روزهای یاد شده می توانند از مسیرهای جایگزین کندوان و فیروز کوه تردد داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده هراز اظهار داشت: هم اکنون عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز روان در جریان است و خودروها به سهولت درحال عبور از این جاده کوهستانی منتهی به شهرهای شمالی هستند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور فیروزکوه روان و بدون گره ترافیکی گزارش شده است.

کهریزی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی در جریان است و تاکنون هیچ حادثه ای در مسیرهای شرق استان رخ نداده است.

وی به رانندگان توصیه کرد: رانندگانی که از جاده فیروز کوه و کندوان تردد دارند بهتر است با صبر و شکیبایی، توجه کافی به جلو و پرهیز از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین