کد خبر: ۷۰۵۲۳۱
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۴
لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱؛

برتری استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان برابر رقبا

 بامداد دوشنبه تیم های الهلال عربستان و استقلال تاجیکستان درچارچوب رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، تیم های شباب الاهلی امارات و ای. جی. ام. کا ازبکستان را شکست داده و عناوین اول و دوم جدول رده بندی گروه A این مسابقات را از آن خود کردند.
برتری استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان برابر رقبا
آفتاب‌‌نیوز :

در حالیکه باشگاه الهلال عربستان میزبانی رقابت های این گروه را بر عهده دارد، در دیدارهای هفته دوم که به طورهمزمان برگزار شد ای. جی. ام. کا به دیدار استقلال تاجیکستان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.همچنین تیم الهلال نیز با نتیجه ۲ بر صفر شباب الاهی امارات را مغلوب کرد.

برای تیم استقلال تاجیکستان «منوچهر جلیلف» در دقیقه 55 و «محمد جان رحیم اف» در دقیقه ۸۰ گلزنی کردند.دیگر گل این تیم را «خوان دوچیک» هافبک صربستانی ای. جی. ام. کا در دقیقه ۴۶ که دروازه خودی را به اشتباه گشود به ثمر رساند.

«ظفرپولونوف» نیز در دقایق ۵۷ و ۹۰ هر ۲ گل تیمش را به ثمر رساند اما با این گل ها نتوانست مانع از شکست تیمش در این دیدار شود تا امتیازی به دست آوردند.

این درحالی است که در دیگر دیدار همزمان «تمبی گومیس» دردقیقه ۱۴ و «آندره کاریو» در دقیقه ۲۸ نیز گل های نماینده عربستان را درون دروازه الاهلی امارات جای داده و برتری تیم شان را رقم زدند .

بدین ترتیب و با توجه به نتایج به دست آمد جدول رده بندی گروه A به شرح زیر تغییر کرد:


۱- الهلال عربستان/۲ بازی/ ۴ امتیاز(تفاضل گل ۲)

۲- استقلال تاجیکستان/۲ بازی/ ۴ امتیاز(تفاضل گل یک)

۳- ای. جی. ام. کا ازبکستان/۲ بازی/ یک امتیاز (تفاضل گل منفی یک)

۴- شباب الاهلی امارات/ ۲ بازی/ یک امتیاز (تفاضل گل منفی ۲ )

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین