کد خبر: ۷۰۵۲۳۳
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۷

توقف رئال مقابل ختافه؛ کاهش امیدهای قهرمانی

تیم فوتبال رئال‌مادرید در دیدار خارج از خانه مقابل ختافه به تساوی بدون گل رضایت داد تا امیدهایش برای قهرمانی در لالیگا کاهش یابد.
توقف رئال مقابل ختافه؛ کاهش امیدهای قهرمانی
آفتاب‌‌نیوز :

بامداد دوشنبه در دیداری حساس از هفته سی و یکم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا تیم مدعی رئال‌ مادرید به میهمانی ختافه رفت که این بازی با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

بازی در حالی آغاز شد که بسیاری از ستاره‌های رئال همچون «سرخیو راموس»، «رافائل واران»، «دنی کارواخال»، «لوکاس واسکز»، «والورده» و «کاسمیرو» به دلیل مصدومیت و محرومیت، غایب بودند.

همچنین «زین‌الدین زیدان» که تیمش به تازگی راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده است به «کریم بنزما» و «تونی کروس» هم استراحت داده و آنها روی نیمکت نشسته بودند.

اکر دقایق نیمه نخست توپ و میدان در اختیار ختافه بود و این تیم می‌توانست در دقیقه ۳۰ به گل دست یابد که ضربه سر «ماتا» به تیرک دروازه میهمان برخورد کرد.

همچنین رئال نیز بختی طلایی برای گلزنی داشت که «ماریانو» نتوانست دروازه ختافه را باز کند.

سرمربی رئال که تیمش نیاز مبرمی به برتری داشت در نیمه دوم، کریم بنزما بهترین مهاجم خود را روانه میدان کرد.

در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید و رئال مادرید با ۶۷ امتیاز در رتبه دوم باقی ماند.

هم اکنون اتلتیکومادرید که عصر یکشنبه موفق شد با پنج گل ایبار را شکست دهد با ۷۰ امتیاز صدرنشین است.

بارسلونا نیز با ۶۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه سوم قرار داشته و در صورت برتری در دیدار معوقه خود، شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی خواهد داشت.

سویا دست بردار نیست

 سویا نیز با عبور از سد رئال سوسیه‌داد به فاصله یک امتیازی بارسلونا در رده سوم و سه امتیازی اتلتیکو مادرید در رده اول رسید.

سویا در سن سباستین به مصاف میزبان خود رئال سوسیه‌داد رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد. فرناندو و یوسف النصیری در دقایق ۲۲ و ۲۴ برای تیم یولن لوپتگی گلزنی کردند و در سوی مقابل تنها گل تیم میزبان را کارلوس فرناندز در دقیقه پنج به ثمر رساند. سویا با این برد ۶۴ امتیازی شد و از یک بازی بیشتر فاصله خود را با بارسای رده سومی به یک امتیاز رساند. این تیم با صدر جدول هم از یک دیدار بیشتر تنها سه امتیاز فاصله دارد. سوسیه‌داد اما با ۴۷ امتیاز موقتا در رده پنجم باقی ماند.

در دیگر بازی تیم اوساسونا با ۲ گل از سد الچه گذشت. کیکه بارخا(۳۸) و دیگو گونزالز(۶۸ گل به خودی) برای تیم میزبان گلزنی کردند. اوساسونا با این برد ۳۷ امتیازی شد و در جایگاه دوازدهم ایستاد. الچه هم با این باخت در امتیاز ۲۶ باقی ماند و در رده هجدهم قرار گرفت. این تیم حالا ممکن است به رده نوزدهم هم سقوط کند؛ اگر آلاوس این هفته به برتری دست پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین