کد خبر: ۷۰۵۲۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

به خاطر اختلاف با شوهرم، با همدستی مرد غریبه او را کشتم

در روزهای پایانی بهمن سال گذشته مردی ۴۸ ساله با شلیک گلوله در خانه پدری‌اش در یکی از محله‌های شهرستان خمین به قتل رسید و رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
به خاطر اختلاف با شوهرم، با همدستی مرد غریبه او را کشتم
آفتاب‌‌نیوز :

مأموران با به‌کارگیری روش‌های علمی و در تحقیقاتی تخصصی به سرنخ‌هایی از دست داشتن همسر مقتول در این قتل، دست یافتند و او را با هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی برای انجام بازجویی به پلیس آگاهی احضار کردند.

همسر مقتول با مشاهده دلایل و مستندات موجود در پرونده لب به بیان حقایق گشود و گفت که به دلیل اختلافات خانوادگی با همدستی مردی که از مدتی پیش با او آشنا شده همسرش را به قتل رسانده است.

سرهنگ بهزاد فکوری رئیس پلیس شهرستان خمین در تشریح این جنایت مرموز گفت: کارآگاهان با توجه به ارائه دلایل معتبر مبنی بر انجام قتل از سوی همدست همسر مقتول در عملیاتی غافلگیرانه این فرد را شناسایی و دستگیر کردند.

متهم که مردی ۴۱ ساله است در ابتدا منکر قتل بود ولی در نهایت به طرح نقشه قتل با مشارکت همسر مقتول و سپس تهیه سلاح و ارتکاب این قتل اعتراف کرد.

در ادامه تحقیقات پلیسی در بازرسی از منزل قاتل یک قبضه سلاح کلت کمری که در این قتل استفاده شده بود کشف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
متاسفانه در چنین قتلهایی که زیاد هم اتفاق میفته و طی اون زن با همدستی مردی دیگر اقدام به قتل شوهر خویش میکند اعدام برای ان مرد غریبه اجرا شده و زن به جرم معاونت در قتل فقط به زندان و شلاق محکوم میشه که باید زن هم اعدام بشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین