کد خبر: ۷۰۵۳۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱

رئوفیان هم نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد

حزب اسلامی ایران زمین با انتشار بیانیه‌ای درباره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل این تشکل سیاسی را به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات معرفی کرد.
رئوفیان هم نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد
آفتاب‌‌نیوز :

در این بیانیه آمده است: «جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از منحصر به فردترین ساختارهای حاکمیتی در جهان، اکنون در دهه پنجم از حیات با برکت خود شاهد گامهای بلند از تحقق رسالت،آرمان‌ها و اهداف خود و ناظر گامهایی به همان بلندا و یا بیشتر در افق های مختلف آینده است؛ به نظر می رسد خستگی و در راه ماندن، راه و رسم ملت بزرگ ایران نیست که این مسیر صدها و هزاران سال است آغاز شده و تداوم خواهد یافت و ما راهی جز مداومت و مقاومت برای حفظ مبانی و اهداف بلند دینی، ملی نداریم.

انتخابات ریاست جمهوری در ایران به عنوان یکی از برجسته‌ترین میادین تحقق جمهوریت و مردم سالاری دینی ، همواره عرصۀ ایجاد و شکل گیری گفتمان های نو بوده ، خون تازه‌ای در رگهای حیات جامعه دمیده و بیانگر تاثیر شگرف انتخابها در سرنوشت و آسایش ملت است، باشد که ان شاءالله در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بتوانیم با حضور نهادین نخبگان جامعه و تجلی درک و فهم عمیق ملت از مشکلات و اتفاقات داخلی و خارجی با شکل‌گیری حماسه ای دیگر از جنس حضور و آگاهی، دِین تاریخی خود را به جریان فرهنگ و فرهیختگی ملی و دینی که در لحظه لحظه های تاریخ پر تلاطم کشورتداوم یافته است را ادا کنیم و در جریان مجد و عظمت تاریخی استمرار یابیم.

اکنون که مواقع و مفاهیم ارزشمند قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حق انتخاب ملی را در بستر خود پرورانده است. مبادکه نسبت به برخورداری از آن دوراندیش نباشیم که بی‌شک امید و حرکت نقطه روشنی است که در بستر مشارکت عمومی به ساختار جامعه تزریق خواهد شد.

به استحضار ملت شریف می‌رساند، بدینوسیله و بنابردرخواست جمعی از نخبگان علمی، دانشگاهی وحوزوی و همچنین فعالان حوزه فرهنگ و سیاست و اقتصاد از نقاط مختلف کشور، و تصویب به اجماع آراء شورای مرکزی و دبیران استانی حزب اسلامی ایران زمین، نامزدی جناب آقای سید ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل این حزب با ویژگی‌هایی چون تعهد و تخصص، آرمان‌خواهی و بصیرت، همچنین تجربیات متعدد و موفق مدیریتی در سطوح مختلف با استعانت از درگاه خداوند متعال و کسب اجازه از پیشگاه ملت در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری "به طور رسمی" اعلام می گردد. ان شاالله حزب اسلامی ایران زمین با ارائه برنامه‌های مشخص و تدوین شده ، و تبیین آن توسط نامزد مورد حمایت خود به پیشگاه ملت شریف، راهکارهای خود را در مسیر کاهش مشکلات جامعه و تدوین افق‌های نوین برای تامین منابع ملی تصریح شده در قانون اساسی ارائه خواهد نمود.

در پایان یادآوری می شود، برمسئولان محترم انتخابات فرض است با تدوین راهکارهای لازم، زمینه مقتضی برای حضور حداکثری افکار و سلایق مختلف در انتخابات را فراهم آورده و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب بیان و دستور داده‌اند زمینه‌های شکل‌گیری یک انتخابات گسترده و آبرومند را فراهم آورند.» انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
خودش که هیچ حزبش کجا بود؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین