کد خبر: ۷۰۵۳۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲

آهنگران، مدیرعامل منطقه آزاد کیش شد

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جعفر آهنگران را به سمت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.
آهنگران، مدیرعامل منطقه آزاد کیش شد
آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا مومنی در این حکم، جعفر آهنگران را به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این حکم خطاب به آهنگران آمده است: با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نامگذاری سال جاری به نام سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از جنابعالی انتظار می رود ضمن اهتمام در راستای ارتقا جایگاه و گسترش و تسهیل تولید در منطقه، با بهره‌مندی از ظرفیت های استراتژیک آن منطقه و تلاش به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تحقق اهداف مورد نظر در منطقه را فراهم آورید.

افزایش صادرات و سرمایه گذاری و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، ارایه خدمات و تسهیلات مناسب با هدف حمایت از تولید داخلی و حضور در بازارهای منطقه ای و جهانی، ضمن اتکال به ایزد متعال و تعامل و همکاری با سایر اعضاء هیات مدیره از دیگر انتظارات یاد شده از آهنگران در این حکم است.

آهنگران از اسفند سال گذشته سرپرستی سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده داشت و پیش از وی غلامحسین مظفری عهده دار مدیرعاملی این منطقه بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
۲ماه دیگه برکنارمیشه بنده خدا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین