کد خبر: ۷۰۵۴۲۰
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

مردم برای گرفتن نوبت واکسن وارد چه سایتی شوند؟

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به شهروندان هشدار داد که برای دریافت واکسن و ثبت پرونده سلامت نباید وارد هیچ سایت و لینکی شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر حمید رضا رحیمی روز سه شنبه افزود: عده ای سودجو با تولید یک پیام جعلی از مردم می خواهند وارد لینک سایتی به نام‌ "سیب" شوند، تا بتوانند با ثبت نام خود در مرکز بهداشت واکسن کرونا بگیرند.

مردم برای گرفتن نوبت واکسن وارد چه سایتی شوند؟

وی تاکید کرد: به بهانه ثبت نام واکسن و ایجاد پرونده وارد هیچ سایتی تحت هیچ عنوانی نشوید چرا که سامانه "سیب" به هیچ عنوان در دسترس مردم نیست بلکه فقط مراقبان سلامت و پزشکان می توانند وارد آن شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از سوی دیگر همه اطلاعات سالمندان، بیماران خاص و سایر گروههای سنی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سامانه سیب سلامت ثبت است.

رحیمی افزود: هیچ تشکیل پرونده ای برای دریافت واکسن کرونا در شرایط فعلی نیاز به ثبت نام اینترنتی ندارد و هیچ لینکی برای ثبت نام و پرداخت هزینه صحت ندارد.

وی از مردم خواست در این شرایط کرونا برای گرفتن واکسن به مراکز بهداشت مراجعه نکنند چون هنوز واکسیناسیون گروههای جمعیتی شروع نشده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اگر شخصی پرونده نداشته باشد یا پرونده اش ناقص باشد مراقبان سلامت در شهرها و بهورزان در روستاها از آنها می‌خواهند برای تکمیل پرونده مراجعه و اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین