کد خبر: ۷۰۵۵۳۱
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در پردیس دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: فردی که اقدام به تهدید انتشار تصاویر شخصی خانمی در شبکه اجتماعی می‌کرد در این شهرستان دستگیر شد.
عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در پردیس دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

«سرهنگ بهزاد عبدیان» در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی در شبکه اجتماعی وی را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی‌اش می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از پیگیری کارشناسان پلیس فتا متهم مورد نظر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در منزلش دستگیر شد.

وی با اشاره به اظهارات متهم، توضیح داد: وی از اتباع است که قبلا با شاکی دوست بوده و هنگامی که با تصمیم وی برای قطع این رابطه و ازدواج وی مواجه می‌شود او را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه پذیرش خواسته مجرمانه راه حل رفع مزاحمت نیست و باج‌خواهی بیشتر را تسهیل می‌کند از شهروندان خواست تا در صورت ایجاد مزاحمت یا سوءاستفاده از اطلاعات شخصی در فضای مجازی موضوع را سریعاً از طریق سایت www.cyberpolice.ir به پلیس فتا و یا با مراجعه حضوری به پلیس فتای شهرستان اطلاع دهند.

عبدیان از دستگیری سارقان پمپ های آب ویلا و منازل در شهرستان پردیس خبرداد و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت پمپ آب در سطح شهرستان پردیس و روستای کرشت، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به عملیات ضربتی و غافلگیرانه ماموران کلانتری ۱۲ بومهن برای دستگیری متهمان، اظهار داشت: دو متهم در بازجویی به سرقت اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها ۸ دستگاه پمپ آب، تعدادی جک، سیم و کابل کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در پی وقوع دو فقره سرقت خودرو، کلانتری ۱۴ فاز یازده پردیس موضوع را در دستور کار قرار داد و با شلیک هوایی پلیس، سارقان خودروهای سرقتی در کمتر از ۳ ساعت در پردیس دستگیر شدند.

عبدیان ادامه داد: دو نفر مرد و یک نفر خانم که از متهمین سابقه دار بودند طی عملیات غافلگیرانه پلیس در خودروهای مسروقه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از متلاشی شدن باند ۱۴ نفری شرکت هرمی در پردیس خبرداد و اظهار داشت: تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی در زمینه بازاریابی شبکه ای غیر مجاز کارآگاهان پلیس آگاهی را بر آن داشت تا بررسی موضوع را آغاز کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: ۱۴ نفر اعضای ۱۸ تا ۳۰ این شرکت هرمی جوانان فراری از منزل بودند که از استان‌های گلستان و خوزستان در این شهرستان ساکن شدند و خانواده‌های آنان به دلیل بی خبری اعلام مفقودی کرده بودند.

عبدیان گفت: متهمین دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود را اعتراف کردند که با عضوگیری و اعتمادسازی اعضا، کار خود را قانونی جلوه می دادند، که با هوشیاری پلیس شناسایی و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین