کد خبر: ۷۰۵۵۳۹
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

الخلیفی: منفعت‌طلبی انگیزه اصلی سوپرلیگ اروپایی است

رییس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از انتخاب مجدد به عنوان نماینده اتحادیه باشگاه‌های اروپا(ECA) در کمیته اجرایی یوفا، موضع رسمی این باشگاه فرانسوی را در قبال سوپرلیگ اروپایی اعلام کرد.
الخلیفی: منفعت‌طلبی انگیزه اصلی سوپرلیگ اروپایی است
آفتاب‌‌نیوز :

«ناصر الخلیفی» امروز(سه‌شنبه) برای سه سال دیگر به عنوان نماینده اتحادیه باشگاه‌های اروپا در یوفا انتخاب شد.

الخلیفی در چهل و پنجمین کنگره عمومی یوفا در سوئیس اظهار داشت: از اعتماد همکارانم در اتحادیه باشگاه‌های اروپا مفتخرم؛ فوتبال اروپا در برهه‌ای حساس قرار دارد؛ برهه‌ای که تمام سهامدارانش باید با حسن نیت و بزرگ منشی برای حفاظت از ورزشی که عاشق آن هستیم، با یکدیگر همکاری کنند.

وی در خصوص موضع پی‌اس‌جی در رابطه با سوپرلیگ اروپایی تاکید کرد: پی‌اس‌جی همچنان به این باور راسخ ایمان دارد که فوتبال ورزشی متعلق به همه است. من از همان ابتدا روی این موضوع تاکید داشتم. در یک باشگاه فوتبال، ما یک خانواده و جامعه هستیم؛ خانواده‌ای که هواداران تار و پودش هستند و به اعتقاد من نباید این موضوع را فراموش کنیم.

وی افزود: ارتقای الگوی فعلی رقابت‌های یوفا امری بدیهی و الزامی است؛ نتیجه‌ای که روز گذشته توسط یوفا و پس از ۲۴ ماه مشورت و تعامل بی وقفه حاصل شد. معتقدیم بدون حمایت یوفا به عنوان نهادی که برای چیزی حدود ۷۰ سال برای پیشرفت منافع فوتبال اروپا تلاش کرده، هیچ پیشنهادی قادر به حل و فصل مشکلات جاری جامعه فوتبال نبوده بلکه تنها منفعت طلبانه است. پاری‌سن‌ژرمن همچنان برپایه اصول حسن نیت، بزرگ منشی و احترام، به همکاری با یوفا، اتحادیه باشگاه‌های اروپا و تمامی سهامداران و شرکای خانواده فوتبال ادامه خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین