کد خبر: ۷۰۵۵۶۹
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

سومین تساوی متوالی شاگردان خطیبی/ تراکتور در حسرت برد

تیم فوتبال تراکتور به تساوی بدون گل برابر نیرو هوایی عراق رضایت داد.
سومین تساوی متوالی شاگردان خطیبی/ تراکتور در حسرت برد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال تراکتور در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی کشور امارات به مصاف نیرو هوایی عراق رفت که نیمه نخست این دیدار در پایان با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید تا تراکتور در حسرت پیروزی بماند و به سومین تساوی خود در این مسابقات برسد

نیمه اول

تراکتور بازی را هجومی آغاز کرد و در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار، توپ و میدان را در اختیار داشت. با وجود مالکیت تراکتور در ۲۰ دقیقه نخست بازی، این تیم نتوانست حمله جدی را روی دروازه حریف به وجود بیاورد و بازیکنان نماینده ایران در به مقصد رساندن پاس‌ها ناموفق بودند.

در دقیقه ۲۴ و پس از این که تیم عراقی به خود آمد، جدی‌ترین حمله بازی روی دروازه تراکتور رخ داد. سانتر کوتاه هافبک تیم عراقی نزدیک بود با دفع ناقص خانزاده وارد دروازه خودی شود اما با اختلافی اندک به بیرون رفت.

پس از این باز هم تلاش‌های تراکتوری‌ها برای رسیدن به دروازه حریف فایده نداشت و بازیکنان این تیم در رساندن پاس آخر بی‌دقت بودند. در دقیقه ۳۴ و با اشتباه فخرالدینی، کاپیتان نیروی هدایی یعنی حمادی می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند اما توپ روی پای او ننشست و در اختیار اخباری قرار گرفت.
خطرناک‌ترین حمله تراکتور در دقیقه ۴۳ رخ داد که ضد حمله بازیکنان تراکتور با حرکت در عرض بابایی همراه شد و شوت زیبای این بازیکن را فهد به کرنر فرستاد.

سرانجام تلاش دو تیم بی‌نتیجه بود و تراکتور ایران و نیروی هوایی عراق در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا تراکتور هم‌چنان در حسرت پیروزی بماند و به سومین تساوی خود در این رقابت‌ها برسند.

نیمه دوم

این بار تیم عراقی بازی را هجومی آغاز کرد و با یکی، دو حمله از سمت راست دروازه تراکتور را در ۵ دقیقه ابتدایی این نیمه تهدید کرد اما اولین فرصت جدی نیمه دوم روی ضدحمله تراکتوری‌ها به وجود آمد؛ جایی که پس از همکاری شجاعی و عباس زاده و دفع ناقص مدافع تیم عراقی توپ به نریمان جهان رسید که شوت محکم و والی این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد باز هم نیرو هوایی عراق از سمت راست روی دروازه نماینده ایران خطرساز شد که شوت محکم همام با تکل مدافع تراکتور به دروازه نرسید و برگشت داده شد.

در ادامه و تا دقیقه ۶۹، بازی پایاپای دنبال شد و جنگ بر سر توپ بیش‌تر در میانه‌های میدان بود. در این حین، رسول خطیبی با به میدان فرستادن بوحمدان، دژاگه و قادری سعی کرد بازیکنان تازه‌نفسی را به ترکیب خود اضافه کند.

در ۱۵ دقیقه پایانی خستگی به ساق پاهای بازیکنان تراکتور غلبه کرده بودند و خبری از حملات مستمر شاگردان خطیبی نبود. با این حال نماینده ایران سعی می‌کرد که از تک موقعیت‌های خود استفاده کند. یکی از این فرصت‌ها در دقیقه ۷۷ رخ داد که شوت محکم خانزاده از پشت محوطه جریمه با واکنش زیبای دروازه‌بان حریف برگشت داده شد.

در ۱۰ دقیقه پایانی هم با وجود حملات جسته و گریخته دو تیم، گلی به ثمر نرسید تا تراکتور به سومین تساوی متوالی خود برسد.

تراکتور با این تساوی ۳ امتیازی شد و موقتا به رده دوم گروه صعود کرد. نیروی هوایی نیز هم‌چنان با ۲ امتیاز در قعر جدول این گروه باقی ماند.

ترکیب اولیه تراکتور ایران: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، میلادفخرالدینی و محمد عباس زاده.

ترکیب اولیه نیروی هوایی عراق: فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، صامح سعید، ابراهیم بایش، حمادی احمد، همام طارق، الآنی، علی محسن، علی کاظم، مصطفی محمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین