کد خبر: ۷۰۵۵۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۹

گل‌محمدی: در یکی از سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در یکی از سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان قرار داریم و باید بازی بعدی مان را ببریم تا کمی خیالمان بابت صعود راحت‌تر شود.
گل‌محمدی: در یکی از سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان هستیم
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی پس از برتری تیمش برابر گوا در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به این دیدار اظهار داشت: اینکه بعضی ها مقابل گوا انتظار بردی راحت و پر گل را داشتند، همانطور که دیدید انتظار درستی نبود. گوا تیم منسجم بابرنامه و تاکتیکی بود و بازیکنان این تیم دوندگی زیادی در زمین داشتند.

وی افزود: من خودم انتظار همین بازی سخت را مقابل گوا داشتم. بعد از اینکه گل را خوردیم، خیلی زود به بازی بازگشتیم و توانستیم نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان ما تسلیم نشدند و این برگرداندن نتیجه به کیفیت آنها باز می‌گردد.

وی افزود: بازیکنانم با انرژی بیشتری که در زمین گذاشتند سعی کردند نتیجه را جبران کنند. بازیکنان با کیفیت ظاهر شدن و نسبت به گل حریف عکس‌العمل خوبی نشان دادند. آنها روحیه خوبی داشتند. ما می‌توانستیم گل‌های ببشتری بزنیم و حتی پنالتی هم از دست دادیم . اگر گل سوم را میزدیم بازی برای ما راحت‌تر می‌شد اما این اتفاق رخ نداد.

گل‌محمدی ادامه داد: در نیمه دوم نیز خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و در نهایت سه امتیاز خوب دیگر را در این گروه سخت گرفتیم.

وی تاکید کرد: گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌های این مسابقات است. در بازی بعد نیز باید تلاش کنیم سه امتیاز را بگیریم تا کمی خیالمان برای صعود از گروه راحت‌تر شود. به هوادارنمان این برد را تبریک می‌گویم و این پیروزی را تقدیم آنها می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنمان هم خیلی انرژی می‌گذارند و در این شرایط آب‌وهوایی می‌جنگند و به خوبی کارشان را انجام می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
منظورش تیم گوا بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
تبریک به اولین تیم آسیایی که در لیگ قهرمانان از یک تیم هندی گل خورد!!!
مرسی که با این حرفها باعث نشاط و خنداندن مردمی که بیت المالشان خرج عده ای ل...می شود، هستید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین