کد خبر: ۷۰۵۶۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

فیلم| تمسخر چینی‌ها توسط مجری‌های تلویزیونی

"گری اسکوتی" و "میشل هونزیکر" مجری‌های ایتالیایی در برنامه تلویزیونی مرتبط با اخبار هجوآمیز روز چهارشنبه حالت چشم چینی‌ها را مورد تمسخر قرار دادند.
فیلم| تمسخر چینی‌ها توسط مجری‌های تلویزیونی
آفتاب‌‌نیوز :

"میشل هونزیکر" مجری و مدل ایتالیایی – سوئیسی پس از اتمام این برنامه و مواجه شدن با واکنش منفی مخاطبان آن (چهار میلیون نفر تماشاگر این برنامه بوده‌اند) از طریق صفحه‌اش در رسانه‌های اجتماعی عذرخواهی کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ برنامه او و "گری اسموتی" نماینده سابق پارلمان ایتالیا از شبکه خصوصی ایتالیایی "مدیا ست" پخش می‌شود.

این دو مجری با دستان‌شان و کشیدن دو سمت صورت، شکل چشمان چینی‌ها را تقلید کردند. آنان همچنین طرز بیان حرف "ال" به جای "آر" توسط چینی‌ها را هنگام تلفظ واژه RAI TV (نام تلویزیون دولتی ایتالیا) مسخره کردند.

هونزیکر در ویدئویی حاوی پیام عذرخواهی خود گفت که او و اسکوتی هرگز فکر نمی‌کردند که رفتارشان 310 هزار چینی ساکن ایتالیا را آزرده‌خاطر سازد. گفتنی است که بیشترین جمعیت چینی‌ها در اروپا در ایتالیا زندگی می‌کنند.

"میشل هونزیکر" در ویدئویی که در اینستاگرام به زبان انگلیسی گفت: "من صمیمانه پشیمان هستم و اگر کسی را آزرده‌خاطر ساخته‌ام عذرخواهی می‌کنم. من درک می‌کنم که ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که مردم نسبت به حقوق خود حساس هستند و من آن قدر ساده لوح بودم که این موضوع را در نظر نگرفتم. من از نژادپرستی به دور هستم".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
France
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
1
0
بی رنگ ها همیشه وقتی کم میارن برای دل خوشی شون به نژاد های دیگه بند میکنند.
از این به بعد باید به جای سفید پوست از واژه نژاد بی رنگ استفاده کرد تا هم خوانی با واژه رنگی که برای بقیه دنیا درست کردند داشته باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
1
خوب کردن.تازه کم کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
چینی ها و بویژه حکومتشان از منفورترینها در جهان هستند. چه در سبک عادات روزمره و زندگی چه در برخورد با نژادها و اقوام دیگر. البته رسانه‌های ما بطور سیستماتیک نهی و سانسور میشوند، اما ببینید در تبت چه بر سر ملت آنجا آورده‌اند. یا در برخورد با ایغورها و مسلمانان استان سین کیانگ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین