کد خبر: ۷۰۵۷۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

برق، جان مرزبان آستارایی را گرفت

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار آستارا گفت: استوار حسین مفاخری از مرزبانان غیور این شهرستان در حین ماموریت، دچار برق‌گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.
برق، جان مرزبان آستارایی را گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

سعید میرقربانی روز چهارشنبه افزود: این حادثه شب گذشته رخ داد و استوار مفاخری به عنوان سرتیم گشت در پاسگاه خانبلاغی آستارا، برای پایش حوزه استحفاظی و اشراف به محیط، از تیر برق استفاده کرده است.

وی اظهار کرد: این مامور مرزبانی که از اهالی شهرستان املش بود، متاسفانه به دلیل شوک برق، پرتاب شده و از ناحیه سر با سنگ برخورد کرده و جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: زنده یاد مفاخری پدرِ ۲ دختر ۲ ساله بود و در خصوص اطلاق عنوان شهید برای ماموری که در حین ماموریت، جان خود را از دست می دهد، از سوی مراجع ذیصلاح بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا بیان کرد: افتخار پاسداری از مرزها به مرزبانان و مرزنشینان تعلق گرفته است و پرسنل عزیز انتظامی و مرزبانی در تأمین امنیت اجتماعی، مرزی، جاده‌ ای، مبارزه با جرائم و مفاسد اجتماعی، قاچاق و مواد مخدر جانفشانی می ‌کنند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و حاشیه دریای خزر واقع شده است و با جمهوری آذربایجان ۳۸ کیلومتر مرز خشکی و ۱۵ کیلومتر مرز آبی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین