کد خبر: ۷۰۵۸۳۸
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

رسانه‌های قطری درباره پیروزی الدحیل برابر استقلال چه نوشتند؟

رسانه‌های قطری پیروزی ارزشمند الدحیل برابر استقلال را بازتاب دادند و از درخشش مهاجم بلند قد این تیم سخن به میان آوردند.
رسانه‌های قطری درباره پیروزی الدحیل برابر استقلال چه نوشتند؟
آفتاب‌‌نیوز :

 الدحیل در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال رفت. این دیدار جذاب و پر گل از آب درآمد و در نهایت این الدحیل بود که توانست با نتیجه چهار بر سه به پیروزی دست پیدا کند و صدرنشین شود.

پیروزی الدحیل برابر استقلال در رسانه های قطری بازتاب داشت.

روزنامه الرای:

"انجام ماموریت برابر قهرمان ایران"

این روزنامه قطری نوشت: الدحیل ماموریت سوم خود را با چهار گل هیجان انگیز برابر قهرمان ایران به اتمام رساند. شاگردان لموشی سه امتیاز دیدار برابر استقلال را به دست آوردند و صدرنشین گروه شدند.

الرای در ادامه نوشت: الدحیل با شایستگی توانست در این بازی به پیروزی دست پیدا کند. با این پیروزی استقلال صدر جدول را از دست داد و این الدحیل بود که جایگزین این تیم شد.

الوطن:‌

"هت تریک اولونگا الدحیل را صدرنشین کرد

این روزنامه قطری هم نوشت: اولونگا در دیدار برابر استقلال درخشید و با هت تریک خود هم تیم را پیروز کرد و هم به صدر جدول رده بندی رساند. اولونگا ستاره بازی بود که از فرصت های به دست آمده به خوبی استفاده کرد و سه گل به ثمر رساند تا تیمش جای استقلال را در صدر جدول رده بندی این گروه بگیرد.

استاد الدوحه:

" الدحیل با چهار تایی کردن استقلال به صدر جدول رده بندی صعود کرد"

استاد الدوحه با تیتر فوق نوشت: الدحیل دومین پیروزی خود را در گروه سوم به دست آورد و در دیداری که در جده برگزار شد با نتیجه ۴ بر سه به پیروزی دست پیدا کرد. نیمه نخست جذاب و پر گل بود که در آن ۵ گل به ثمر رسید. ستاره بازی اولونگا بود که توانست سه گل به ثمر برساند تا الدحیل با ۷ امتیاز صدرنشین گروه شود این درحالی است که استقلال با ۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

الکاس:

" الدحیل استقلال ایران را شکست داد"

الکاس هم نوشت: الدحیل در سومین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال رفت و توانست با نتیجه ۴ بر سه به پیروزی دست پیدا کند. با این پیروزی تیم ۷ امتیاز شد و جای استقلال را در صدر جدول رده بندی گرفت.

استقلال بازی را بهتر آغاز کرد و یک گل زود هنگام را توسط مطهری به ثمر رساند. الدحیل برای جبران گل خورده زیاد صبر نکرد و اولونگا توانست با یک ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند. بازی هجومی الدحیل باوجود زدن گل تساوی ادامه پیدا کرد و خود اولونگا از اشتباه مدافع استقلال نهایت استفاده را برد و گل دوم را هم به ثمر رساند.

" استقلال به بازی برگشت و در دقیقه ۳۴ گل تساوی را به ثمر رساند. الدحیل بار دیگر به کارهای هجومی روی آورد این درحالی بود که استقلال به دفاع روی آورده بود و به دنبال ضد حملات بود. قبل از اینکه نیمه نخست تمام شود الدحیل این بار توسط عبدالله الاحرق به گل رسید تا نیمه نخست را پیروز به رختکن برود.

جذابیت و هیجان در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد. استقلال به دنبال گل تساوی بود و الدحیل هم افزایش اختلاف. این استقلال بود که در دقیقه ۷۴ گل تساوی را به ثمر رساند اما الدحیل تسلیم نشد و برای قرار گرفتن در صدر جدول و شکست استقلال بازهم حمله کرد تا اینکه مزد خود را گرفت و اولونگا گل سوم خود را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تا الدحیل پیروز بازی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین