کد خبر: ۷۰۵۹۸۸
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
بیانیه پلیس و واکنش فدراسیون فوتبال ولز؛

شکایت دو زن؛ رایان گیگز برکنار شد

رایان گیگز به شکایت دو زن از سرمربیگری تیم ملی ولز برکنار شد.
شکایت دو زن؛ رایان گیگز برکنار شد
آفتاب‌‌نیوز :

چندی پیش و در اواخر سال 2020 دو زن با ماموران پلیس منچستر تماس گرفتند و یک حمله عجیب که با آنها شده بود را گزارش دادند. اوضاع به قدری جدی بود که حتی یکی از آنها به دلیل جراحات وارده تحت درمان قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

بعد از گذشت چند وقت از این ماجرا حالا رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد و سرمربی ولز، متهم شناخته شده است. در بیانیه پلیس پیرامون این موضوع آمده است: " رایان گیگز به دلیل توهین و ضرب و جرح به خانمی 30 ساله و حمله به یک خانم 20 ساله دیگر متهم شناخته شده است. هر دو این پرونده‌ها مربوط به حادثه ای در یک نوامبر 2020 است. گیگز بین دسامبر 2017 تا نوامبر 2020 نیز به یک رفتار مجرمانه دیگر متهم شده بود که در آن زمان به قید وثیقه آزاد شد

مقرر شده که گیگز روز چهارشنبه 28 آوریل 2021 در دادگاهی واقع در سالفورد منچستر حاضر شود."

این اتفاق با واکنش فدراسیون فوتبال ولز نیز روبرو شد و آنها طی بیانیه‌ای رایان گیگز را از هدایت تیم ملی این کشور برکنار کردند. در بیانیه فدراسیون ولز آمده است: "با توجه به تصمیم گرفته شده، فدراسیون فوتبال ولز تایید می‌کند که رابرت پیج به عنوان سرمربی تیم ملی ولز در یورو روی نیمکت حضور خواهد داشت و آلبرت استویونبرگ کمک او خواهد بود.

طی روزهای آینده جلسه فدراسیون فوتبال ولز برگزار خواهد شد تا درباره تحولات و تاثیر آن روی تیم ملی بحث شود. فدراسیون فوتبال در مقطع کنونی اظهارنظری انجام نخواهد داد.

بعد از این اتفاقات رایان‌گیگز بیانیه ای منتشر کرد و گفت: "من به دادرسی قانونی احترام کامل می گذارم و جدی بودن اتهامات را درک می کنم. من مشتاقانه منتظر اثبات بی گناهی خود هستم. من برای رابرت پیج، بازیکنان و هواداران در رقابت های یورو که تابستان امسال برگزار می شود آرزوی موفقیت دارم."

گفتنی است پیج در پی دستگیری گیگز در نوامبر 2020، به عنوان مدیر موقت روی کار آمد و روی صعود آنها به مراحل بالاتر لیگ ملت ها و شروع رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 نظارت کرد.

گیگز بین سالهای 1990 تا 2014 در منچستریونایتد بازی کرد و در 672 حضور در لیگ 114 گل به ثمر رساند و بسیاری از جامهای بزرگ را به دست آورد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین