کد خبر: ۷۰۵۹۹۴
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲

کشف سوخت و پول قاچاق توسط مرزبانان تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق شدند در عملیات‌های جداگانه مقادیری سوخت و پول قاچاق را کشف و ضبط کنند.
کشف سوخت و پول قاچاق توسط مرزبانان تایباد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان با ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، طی چند عملیات جداگانه موفق به کشف ۱۷۹۰ لیتر سوخت قاچاق شدند.

وی ادامه داد: کارشناسان کالای قاچاق ارزش این مقدار سوخت قاچاق را ۱۶۱ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال برآورد کرده‌اند.

شجاع بیان کرد: در این رابطه تعدادی متخلف دستگیر و ضمن تشکیل پرونده راهی مراجع ذی صلاح شدند.

وی در ادامه از کشف بیش از ۶۳۰ میلیون ریال پول قاچاق در مرز دوغارون خبر داد و گفت: مرزبانان هنگ تایباد در ایست بازرسی و کنترل مرزی ۱۷ شهریور با شناسایی ۲ تبعه افغانستانی موفق شدند این مقدار پول قاچاق را کشف کنند.

بر اساس گزارش فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تصریح کرد: در بازرسی از وسایل همراه آن‌ها علاوه بر این میزان پول ایرانی قاچاق، تعداد ۶ گوشی همراه سرقتی را که قصد خروج از کشور داشتند کشف کردند.

وی با اشاره به ممنوعیت خروج غیر قانونی پول ایرانی از کشور اظهار کرد: این ۲ تبعه افغانستانی پس از دستگیری توسط مرزبانان هنگ تایباد جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل شدند.

سردار شجاع تاکید کرد: مرزبانان این استان با اشرافیت اطلاعاتی عملیاتی به پاسداری از مرزهای کشورمان ایستاده‌اند و با توجه به زیان‌ها و آسیب‌های خروج ارز و کالا از مرزهای کشورمان با اقتدار و شجاعت با این پدیده شوم مبارزه می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین