کد خبر: ۷۰۶۱۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

متهم به کودک آزاری در داورزن خراسان رضوی روانه زندان شد

رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: متهم به کودک آزاری در داورزن این استان با قرار قانونی متناسب روانه زندان شد.
متهم به کودک آزاری در داورزن خراسان رضوی روانه زندان شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد دهنوی افزود: متعاقب انتشار تصاویر یک مورد کودک آزاری در فضای مجازی ،اقدامات قانونی لازم از سوی مقامات قضایی آغاز و متهم پس از شناسایی توسط پلیس فتا دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات در این زمینه با جدیت انجام و متهم با قرار قانونی متناسب روانه زندان شد.

درچند روز اخیر تصاویری مبنی بر کودک آزاری در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی از یک کودک می خواست به تیم ورزشی مورد علاقه اش توهین کند و به دنبال مقاومت کودک، مهتم اقدام به تهدید و آزار کودک با چاقو کرده بود.

تقدیر همسر یک جانباز از اقدام اخیر دادسرای مشهد در زمینه چهارشنبه آخرسال

روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی همچنین روز شنبه گزارش داد: همسر یک جانباز اعصاب و روان و جمعی از اهالی یکی از مناطق مشهد از اقدام اخیر معاونت اموراجتماعی، حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در زمینه آگاهی بخشی به متهمان وقایع چهارشنبه پایان سال و پیشگیری از حوادث و وقایع ناگوار برای مردم، قدردانی کرد.

براساس این گزارش همسر یک جانباز اعصاب و روان ضمن اعتراض به اقدامات برخی در چهارشنبه آخر سال که موجب سلب آرامش و آسایش مردم‌ می‌شود گفت: ما جانباز اعصاب و روان داریم و هر سال خیلی اذیت می شویم، از خانواده ها خواهش می کنیم اجازه ندهند فرزندانشان مبادرت به اقدامات خطرآفرین و آزار دهنده کنند.

یکی دیگر از شهروندان نیز گفت: بوی باروت و صداهای مهیب در این ایام، میدان جنگ را برایم تداعی می کند لذا از اقدامات دستگاه قضایی تشکر می کنیم.

وی افزود: در این منطقه ۲۰ سال است که زمین هایی رها شده اند و برای ساماندهی آن هرچه مراجعه می کنیم مسوولان ذیربط پاسخگویی نمی کنند من مشکل تنفسی دارم و نمی توانم نفس بکشم.

معاونت امور اجتماعی، دفاع از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی چندی پیش تعدادی از متهمان حوادث چهارشنبه آخر سال ۹۹ را به یکی از مناطق مشهد فراخواند تا از نزدیک آثار مخرب برجای مانده از اقدامات خود را از جمله بر روی دیوارها و تاسیسات مشاهده کرده و اعتراضات مردمی نسبت به رفتارهای هنجارشکنانه خود را بدون واسطه و از زبان اهالی محل بشنوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
زشت ترین کار ممکن گرداندن کودکان و نوجوانان به جرم بازیگوشی توام با مزاحمت است. یاد اقدامات پلیس داعش افتادم.
عیسی شریفی را چرا نمی گردانید؟؟؟!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین