کد خبر: ۷۰۶۱۶۵
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

کولیوند: تصادفات جاده‌ای در نوروز امسال افزایش چشمگیری داشت

رئیس اورژانس کشور با بیان این‌که متاسفانه نوروز سال جاری میزان تصادفات و مرگ و میر و مصدومان به علت مسافرت افزایش چشمگیری داشت، گفت: کاهش تصادفات جاده ای از مطالبات مردمی است.
کولیوند: تصادفات جاده‌ای در نوروز امسال افزایش چشمگیری داشت
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سازمان اورژانس کشور، پیرحسین کولیوند در اختتامیه سومین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث، افزود: به منظور کاهش تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها پایگاه های اورژانس تا ۹۵ درصد افزایش یافته است.

او ادامه داد: پیش از کرونا برای کاهش حوادث جاده ای همکاری بین بخشی خوبی میان سازمان اورزانس کشور، راهداری، نیروی انتظامی، سازمان هلال احمر و دیگر سازمان های مرتبط و البته رادیو سلامت انجام شد، که بسیار تاثیر گذار بود.

کولیوند گفت: کاهش تصادفات جاده ای از مطالبات مردمی است و در این راستا سازمان اورژانس کشور علاوه بر افزایش و ارتقاء پایگاه ها، منابع انسانی خود را نیز افزایش داده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیروهای اورژانس همه ایثارگر هستند، گفت: بیش از ۱۵ ماه است که نیروهای ما بیش از ۲۴ ساعت کار می کنند و کمتر زمانی برای استراحت دارند.

کولیوند بدون اشاره به آمار تصافات افزود: سال گذشته آمار تصادفات کم بود اما متاسفانه سال جاری میزان تصادفات و مرگ و میر و مصدومان به علت مسافرت های نوروزی افزایش چشمگیری داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین