کد خبر: ۷۰۶۱۸۰
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۸

شکست برایتون در شبی که جهانبخش بهترین بازیکن شد

برایتون در شبی که علیرضا جهانبخش را ۲۳ دقیقه در اختیار داشت مقابل میزبان از پیش سقوط کرده خود یعنی شفیلد یونایتد شکست خورد.
شکست برایتون در شبی که جهانبخش بهترین بازیکن شد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم های شفیلد یونایتد و برایتون در چارچوب هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شنبه شب به وقت تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم از پیش سقوط کرده شفیلد موفق شد با یک گل از سد میهمان خود بگذرد.

تک گل این بازی در دقیقه ۱۹ به وسیله دیوید مک گلدریک به ثمر رسید. شفیلد با این پیروزی پنجمین برد خود را در این فصل تجربه کرد و در قعر جدول امتیازات خود را به عدد ۱۷ رساند. شاگردان گراهام پاتر نیز با این شکست ۳۴ امتیازی باقی ماندند و در رده شانزدهم جای گرفتند تا فاصله با منطقه سقوط در عدد هفت باقی بماند.

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم برایتون از دقیقه ۶۷ به جای جیکوب مودر وارد زمین شد و حدود ۲۳ دقیقه در زمین حاضر بود ولی نتوانست به تیمش کمک کند.

این بازیکن از سایت سوفا اسکور نمره بسیار خوب ۷.۵ را گرفت. این بهترین نمره بین بازیکنان برایتون بود. علیرضا ۲ شوت زد؛ ۲ پاس کلیدی داد که هر ۲ منجر به ۲ موقعیت فوق العاده برای تیمش شد اما مهاجمان برایتون نتوانستند آن را تبدیل به گل کنند. علیرضا در ۶۶ درصد دوئل ها نیز به برتری رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین