کد خبر: ۷۰۶۳۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

واکسن‌خواران سمنانی برکنار شدند

مدیر و کارمند شهرداری سمنان که از سهمیه واکسن پاکبانان سوءاستفاده‌ کرده بودند، برکنار شدند.
واکسن‌خواران سمنانی برکنار شدند
آفتاب‌‌نیوز :

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و جانشین ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان با صدور دستور قاطعی، خواستار عزل سریع و با قید فوریت دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان شد که از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان استفاده کرده بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد استانی مبارزه با کرونا با ارسال مکاتبه به ناظم رضوی، شهردار سمنان، نسبت به عزل با قید فوریت دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان که واجد شرایط دریافت واکسن کووید-۱۹ نبودند، دستور صریح صادر کرد.

در این مکاتبه خطاب به شهردار سمنان آمده است: با عنایت به بررسی‌های به عمل آمده، دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان که با توجه به نامه شماره ۴۹۰۲۶ مورخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نامه شماره ۱۳۹۹/۶/۲۵۰۹۰ مورخه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان، واجد شرایط دریافت واکسن کووید-۱۹ نبوده‌اند، نسبت به دریافت و استفاده از واکسن مذکور اقدام کرده‌اند.

در این نامه آمده است: در راستای اجرای دستور ابلاغی معاون اول رئیس‌جمهور به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، نسبت به عزل آنان از مسؤولیت با قید فوریت اقدام و نتیجه را اعلام کنید.

این نامه می‌افزاید: با توجه به بررسی انجام فرآیندها، هیچ‌گونه قصوری متوجه متولیان امر در دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
سلطان واکسن نداریم هنوز؟!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین