کد خبر: ۷۰۶۵۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

علیرضا بیرانوند به استقلال می‌پیوندد؟

اختلافات بیرانوند و پرسپولیس از همین جنس اختلافات سوشا با پرسپولیس است و صبر و طاقت علیرضا را به پایان رسانده است.
علیرضا بیرانوند به استقلال می‌پیوندد؟
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی بود که قبل از پرسپولیسی شدنش علاقه خود را به استقلال علنی کرد. او که علاقه ویژه‌ای به احمدرضا عابدزاده هم داشت تصمیم گرفت برای پیشرفت فوتبالش پیراهن پرسپولیس را بپوشد و بعدها هم استقلالی بودن خود را انکار کرد اما اتفاقات اخیر نگرانی‌ها را به همراه داشته و اختلاف بیرانوند با مدیران باشگاه شاید او را باز استقلالی کند.

سوشا مکانی دیگر دروازه‌بان اسبق پرسپولیس نیز در روزهای گذشته از علاقه کودکی خود به استقلال پرده برداشت و رسما اعلام کرد که یک استقلالی است. سوشا به دلیل اختلافات با باشگاه پرسپولیس در مورد مسائل مالی به سیم آخر زد و استقلالی بودنش را اعلام کرد.

در این بین اختلافات بیرانوند و پرسپولیس هم از همین جنس است و صبر و طاقت علیرضا را به پایان رسانده و هر لحظه ممکن است او هم به عشق کودکی خود بازگردد. بیرانوند که با رسول‌پناه یک بار روی آنتن زنده شبکه سه دعوا کرده بود این روزها منتظر اعلام حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال است تا ۴ میلیاردی که به قراردادش در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد اضافه شده بود را دریافت کند اما باشگاه معتقد است این قرارداد رسمی نیست و پولی به حساب بیرانوند واریز نمی‌شود.

این اختلافات یعنی پایان راه بیرانوند و پرسپولیس و اگر او هم مثل سوشا از علاقه‌اش به استقلال پرده برداشت بدانید همه‌اش به خاطر همین جنگ‌های مالی باشگاه‌ها با بازیکنان است و دلیل دیگری ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
إوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
1
ما نیازی به این دو قطبی نداریم اگه واقعا استقلال رو دوست داشت از همون اول میومد گلر استقلال میشد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین